Bölüm 8 » Çünkü ●○

324 50 76
                                    



''Özür dilerim." diyerek karşımda duran adama baktım.

"-Biraz daha dikkatli olabilirsin?" dedi ve adam Yamaç'ın odasına doğru ilerlemeye başladı.Bende gerisinden ilerleyerek Yamaç'ın odasına doğru gittim.O sırada Yamaç odasından çıkmıştı.Önünde duran adamın elini sıkıp ona gülümsedi.Bende yanlarına doğru ilerliyordum.

"-Bu ne güzel sürpriz Eren?"

"-Bir uğrayayım dedim bakayım bu kötü çocuk neler yapıyor?" dediğinde Eren Bey normal bir kahkaha patlattı.Yamaç ona bakarken dudağını yukarıya kıvırdı.Beni göstererek

"-Bu Açelya." dedi.Eren bana dönüp baktığında

"-Çok dikkatsiz biri." deyip önüne döndü.Yamaç'ın yanına gidip ona sırtımı dayadım ve öylece durdum.Yamaç anlamamıştı naptığımı belkide ama ben biliyordum yaptığım şeyi.Eren bir kaşını havaya kaldırarak

"-Çalışan değil mi bu?" diye sorduğunda elimi uzatıp

"-Açelya.Açelya Karsavuran." dedim.Eren şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.Yamaç'ın yüzünde hiçbir tepki yoktu.Yamaç elini belime koyup

"-Odaya geçelim isterseniz?" diye bir soru sordu, Eren de bende kafamızı sallayıp Yamaç'ın odasına girdik.Yamaç kulağıma eğilerek

"-Abim." dedi ve kulağımın dibinden ayrıldı.

"-Fazla yakışmıyorsunuz bu arada.Yamaç daha yakışıklı sana göre." dediğinde ona bir bakış attım.

"-Benim yakışıklı olmamı beklemeniz hata." dediğimde Eren'in yüzü donup kalmıştı.Eh yani haklıyım değil mi?

"-Öhmm." diye ses çıkardığında Eren, Yamaç yerine oturup ona bakmaya başladı.

"-Akşam yemeğini beraber yiyelim o zaman?" dediğinde Yamaç'a baktım.

"-Uygun." deyip bana baktı.Kafamı salladığımda bu Eren de birşeylerin olduğunu anlıyordum.

"-O zaman siz konuşmaya devam edin benim birkaç işim var." dedim ve masanın kenarından oturduğum yerden ayağa kalktım.Yamaç'ın yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum.Eren baktığımda bizi izliyordu.İlerleyip onun yanında durdum.

"-Tekrar memnun oldum." deyip elimi ona uzattım.Ayağa kalkıp elimi eliyle sardı.

"-Bende." dediğinde elimi ondan nazikçe çekip odadan dışarıya çıktım.Merdivenlerden ineceğim sırada asistan yanıma gelip elindeki şeyi bana uzattı.

"-Buyrun efendim size kahve getirdim." dediğinde elindeki kahveyi aldım ve teşekkür edip bir kat aşağıya indim.Bir çalışanın yanına doğru ilerlemeye başladım.

"-Hey!Kolay gelsin." dediğimde bana doğru baktı ona güldüm ve yanına doğru ilerlemeye başladım.

"-Teşekkür ederim." dediğinde yüzüme bakmak yerine önündeki masanın üstünde duran dosyalara bakıyordu.Moralimi bozmadan ona bakmaya devam ettim.

''-Napıyorsun?''

''-Önümdeki dosyalarla ilgileniyorum.''

''-Hadi ya görmüyordum.'' dedim ve masaya arkamı dönüp ilerlemeye başladım.Birşey demesini beklemiyorudm ama bu kadar umursamaz olamazdı.Bir iki muhabbet edecektim sadece.Bir kat yukarı çıktığımda Eren asansöre binmiş, asansörün kapısı kapanmıştı.Yamaç'ın odasına girdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Naperva #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin