deel 4

37 3 0
                                    

Pov Juna:
Het is inmiddels 10 uur in de ochtend als ik me besef dat ik al bijna 3 uur naar mijn plafond aan het staren ben. Meteen sprint ik uit mijn bed, doe m'n sportlegging samen met een topje aan. Meer heb ik eigenlijk niet. Het is allemaal heel goedkoop maar he. Ik haast me naar beneden want ik weer dat ik te laat ben en de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me nog goed herinderen.

Ik word om 8.01 waker. Het was gisteravond nog laat geworden bij de korfbal. Ik spring uit mijn bed doe mijn kleren aan en sprint naar beneden. Als ik mijn vader al aan de tafel zie zitten ik slik. Zodra ik binnen kom kijkt hij me boos aan. Ik boel de eerste klappen al en hoor hem vanalles schreeuwen maar vang er eigenlij niks van op. Zodra die weg loopt lig ik daar dan...

Ik open de deur en zie 3 mannen mij vreemd aankijken. 'S-sorry ik was de t-tijd vergeten doe me als-alsjeblieft niks ik b-beloof het goed te maken.' Zeg ik smekend terwijl ik me door m'n knieën laat zakken. Ik doe mijn armen over mijn hoofd en wacht op de klappen. Tot mijn verbazing komt er niks maar voel ik alleen een warme adem voor mijn gezicht en een hand op mijn schouder en iemand die over mijn rug wrijft. Als ik langzaam mijn ogen opendoe zie ik dat Robbie voor me zit. En dat achter me Milo en Raoul staan. Robbie pakt me handig en soepel op en loopt naar zijn kamer waar die me op bed legt. Weer komen de flashbacks terug.

Papa pakt me aan mijn arm vast en trekt me de trap op richting boven. Hij gooit me op bed en slaat me meerdere keren. Daarna kleed hij me helemaal uit en streelt over mijn hele lichaam. Hij kleed zich ook uit en gaat ruw met z'n geslachtsdeel over mijn lijf tot die bij mijn mond aankomt ik weet wat te doen en doe het maar braaf. Als die klaar is krijg ik nog een paar klappen waarna ik terug mijn kamertje in word geduwd. Uitgeput val ik op de grond...

Ik deins bang achteruit en Robbie schrikt er duidelijk van. 'Heey Juna rustig maar ik doe je niks. Meissie sshh stil maar. Het is alleen jij en ik. En als jij wilt dat ik Raoul ofzo haalt dan is dat ook oke hé? Jouw manier. Maar ik wil even met je praten lieverd. Want die plekken op je lichaam en die reactie net zijn niet normaal.' Zegt Robbie. Het voelt vertrouwd ofzo. Maar kan ik hem nu al deze dingen vertellen waar ik bij Jesse 3 jaar over heb moeten doen?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 18 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Changes Are ScaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu