1.1

354 38 62
                                    


Goller kaleye,oylar 'bura bak oc'a arklar

Ben bölüm atınca 'of bu enayi gene sacma sapan ne yazdi' mi diyonuz
Yoksa 'ay amk mali sonunda bölüm atmak aklina geldi' mi diyonuz
Iyi okumalarr♡

"Geliyorlar," dedi Semih.

Dikleşip girişe baktım. Hepsi geldiğinde, çantalarımız Rıdvan ve Kenan'daydı.

"Rido Baba, versene şuradan çantamı," dedim. Çantamı uzattı.

"Kenan, sen benim çantayı çeyize koyacaksın herhalde. Versene oğlum çantamı."

"Ama bu senin kokun var, canım nasıl vereyim," dedi Kenan ve Semih'in çantasını kokladı. "İğrençti, bir daha olmasın lütfen, Kenan." Dedim igrenerek

"Sapık, ver lan şunu. Anneme söyleyeyim de evde tuz ruhu falan bassın," dedi Semih, Kenan çantayı verirken.

"Aa, aşk olsun sarışınım."

"Hasbinallah. Arda bitmeden bu başlıyor," dedi semih

"Yakışıklı olmak da suç bu devirde ya," dedi Talha dalga gecerek

"Sarışın olmak suçsa, cezama razıyım hakim bey," dedi Arap Musti ve ellerini uzatarak birleştirdi. Mal

"Şuradan dünyanın en yakışıklı sarışını geçse dönüp bakmam. Nesi güzel be?" dedim göz devirirken.

"Sen önce yanındaki sarışınlara bak da sonra düşünürsün başkalarını," dedi Ece sessizce. Yanındaki Semih ise Ece'ye çimdik atıp, "Sussana kızım," dedi. Neyse ki Ada duymamıştı.

Kenan, "Aa, yok başkanım, sarışının tadı bir başka. Hem siz niye sevmiyorsunuz ki?"

"Oğlum, ne öyle sarı sarı, top gibi, civciv gibi? Erkeğin varsa kumralı, yoksa esmeri kabul edilir."

"Ulan burada bile alt sınıfa kaldım," dedi Mustafa.

"Zeminde değilsin en azından, ayrica Ada artık alınmaya baslicam. Top gibi falan..." dedi Semih.

"Anaa, oğlusum, ben seni unuttum. Ama sen başkasın, arkadaş kategorisinde din, dil, ırk ve ten ayrımı yok," diyerek kulağına eğildi Semih'in. "Merak etme, sarı da olsan arkadaş olarak en çok seni seviyorum." Gülümsedi Semih bu sefer, ama şu cümleyi "arkadaş" kelimesi olmadan duymak için neleri vermezdi.

Bertuğ'un konuşmasıyla onların sohbetine ortak oldular yine.

"Semih, lan, futbolcu adamın okuma yazması olmayanı makbuldür. Sense mühendis olacakmış gibi çalışıyorsun baba, niye?"

"Oğlum, o sizin gibi boş bir insan mı? Benim Semih'imin elinden her iş gelir."

"Sen küsmemiş miydin bu sarı çiyanla?" dedi Nisa.

"Küsmüştük, şimdi barıştık ama kızlar, merak etmeyin, çabuk su koyvermedim, hâlâ trip atıyorum."

"Sağol ya, baya iyisin," dedi Ece göz devirerek.

Semih, Ece'ye dönüp, "Sen konuşma bence, zaten senin yüzünden oldu hepsi."

"Benim yüzümden mi? Hah, o birisinin korkaklığı olmasın?"

"Ya yeter, amk, ne alıp veremediğiniz var? Gelin kaynana gibisiniz dönemin başından beri," dedim, canımdan bezdirdiler.

"Sen onu senin 'sarı kulana' sor. Bana 11. sınıftan beri verdiği bir söz var, daha tutamadı."

"Ece, sözüm ikimizin arasında. Zamanı gelince olacak inşallah," dedi, dişlerinin arasından konuşarak sağındaki Ece'ye bakıp sonra tekrar soluna, Ada'ya döndü.

bura bak oc / semih kilicsoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin