1.2

288 31 55
                                    

Anneme sovmediginizi umarak bolumu saldim😇🤗🙏
Yarin da gelecek bolum ins(yerseniz🤣)

Iyi okumalarr ballar
(Sidikli sari pipilere dikkat)

"Ne?"

"İstemez misin? Ne güzel olur işte, ikimizde de bulunmuş olur."

Ama yerim ben bunu, sapsal amk.

"Aynen, şey yap hatta vesikalığını al, Ada'nın cüzdanına koyarsın."

Semih cüzdanını çıkarırken konuştu:
"Çocukluk fotoğrafı var, o sayılır mı?" dedi ve fotoğrafımı gösterdi Ece'ye.

Ece'nin gözleri kocaman oldu.
"E yuh amk."
"E, bende de Semih'in bir fotoğrafı var, ne olmuş ki?" dedim ve telefon kılıfımdan, üstünde mavi kazak olup güneşten sarı saçlarıyla kameraya gülümseyen çocuğun fotoğrafını gösterdim.

"Abi, siz..." devamını getirmedi

"Ne?" dedim.

"Siz niye sevgili gibi takılıyorsunuz?" dedi. Ben kaşlarımı çatarak Semih'e baktım. Bana dönmüş, ne diyeceğimi bekliyordu. Sen cevap versene amk bekleyeceğine.

"Sacma sapan konuşma Ece. Yakın bir arkadaşımın fotoğrafının bende olması gayet normal. Öylesine yapılmış bir şey. Sende konuşsana Semih."

"Evet, öylesine yapılmış bir şey." Ece Semih'e eğilip,
"Korkak" dedi kimsenin duymayacağı şekilde.

Ada sözlerine devam etti:
"Ki bende hepimizin olduğu fotoğraf da var. Yani o kadar da önemli bir şey değil bu."
Semih, Ada'ya baktı.
"Doğru, önemsiz," dedi ama Ada'nın duyduğundan bile emin değildi.

"Tamam ya, sakin. Ben öylesine demiştim. Sen de Semih'ten hoşlanmıyormuşsun," dedi bu sefer Ece.

"Ece, deme öylesine falan, hoş değil. O benim arkadaşım ve ikimizin bir arada olduğu, özellikle de grupça oturduğumuz yerde böyle konuşman olmuyor. Hem ben Semih'i çok seviyorum ama o anlamda bir şey olamaz. Kardeş gibiyiz biz."

Ada gruba baktı, hepsi onları dinliyordu.
"Kısacası yok öyle bir şey, olamaz da. Hepiniz biliyorsunuz Semih'le nasıl bir ilişkim olduğunu."

"Sen niye aciklama geregi duyuyorsun ki?"

"Çünkü çok yakin bir dostumla saçma sapan bir yakıştırma yapıldı az önce. Gayet normal değil mi Rıdvan?

Ece, "Tamam, haklısın, özür dilerim," dedi. Derin bir sessizlik olduğunda nasıl düzelteceğimi düşündüm.

"Arda, langırt oynayalım mı lan? Alayım boyunun ölçüsünü."

"Ya başkanımızsınız diye bir şey demek istemiyorum ama beni sikseniz yenemezsiniz."

"Allah Allah."

"E tabii, başkanlık başka, rakiplik başka."

"Tamam lan, yürü."

"Kenan, yürü."

"Noldu lan, tek başına yenemeyeceğini mi anladın?"

"Aa, oyunu kuralına göre oynamak lazım başkanım. Kenan, kalk."

"Oğlum, sal beni ya. Şurada oturmuşum sarışınımla."

"O da gelecek merak etme Kenancım," dedim ve Semih'e baktım.

"Hadi Semih, yenelim şunları."

"Yok ya, oynayasım yok, sen Muştu'yla oyna."

"Hadi lan, oynayalım işte."

bura bak oc / semih kilicsoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin