-Hannieလို့!!!
-ဟမ်!ဟာ လန့်တာ!ရုံးခန်းထဲဝင်လာရင်လည်း အသံလေးဘာလေးပေးအုန်းဟ!
-တံခါးခေါက်တာလည်း 126ခေါက်လောက်ရှိပြီ. အသံပေးတာလည်း အသံဝင်တော့မယ်.နင့်ဘာသာ ဘယ်တွေဆီစိတ်ရောက်နေလဲမှမသိတာ!
-ထားပါ.ဘာကိစ္စလဲ?
-Enigmaဘက်နဲ့ collaborateလုပ်ပြီးထုတ်တဲ့ Brandအတွက် ကြော်ငြာစရိုက်ဖို့ modelနဲ့ချိတ်ပြီးပြီ.နက်ဖြန် စရိုက်မှာ.
-အင်း အဲ့တာငါသိပြီးသားလေ.
တခြားကိစ္စနဲ့လာတာမလား.Boo Seungkwan နင်ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ မှန်မှန်ပြောနော်!သိပြီးသားကိစ္စကြီးကို စကားခံပြီးအရင်ပြောနေတဲ့ပုံကြောင့် Boo Seungkwan တခုခုမူမမှန်မှန်းခန့်မှန်းမိပြီးသားပင်.
-မပြောလည်း ပြန်တော့!
-ပြောမယ် ပြောမယ်...
-ပြော မြန်"!
-ဟိုလေ...ငါ့သူငယ်ချင်းတယောက်ကဟာ...သူက Straightဟာ...ဒါမဲ့...အခု ကောင်လေးတယောက်နဲ့ကျ ဟိုလေ...နည်းနည်း...ဘလိုပြောရမလဲ Hannieရယ်...
-သိပြီ.နင်က ကောင်လေးတယောက်ကို
ချစ်မေတ္တာတွေပွားနေမိတယ်ဆိုပါတော့.-အေး ဟုတ်...အာ!မဟုတ်ပါဖူး!
ငါ့ သူငယ်ချင်းပါဆိုဟာ!-ဘယ်သူငယ်ချင်းလဲ ပြောပါအုန်း!
ရုတ်ရုတ် ရုတ်ရုတ်လာလုပ်မနေနဲ့ Boo Seungkwan!ပြော ဘသူ့ကိုကြိုက်နေတာလဲ?-မကြိုက်ပါဖူးဆိုဟာ!
-အေးပါ မပြောလည်းထားပါ.ကိုယ့်personal caseနဲ့ကိုယ်ပေါ့.နောက်လည်း သီးသီးသန့်သန့်ပဲနေကြတာပေါ့ Boo Seungkwan shiii...
-ဟာ!Hannieကလည်း စိတ်မဆိုးပါနဲ့.
Vernon Vernon...သိတယ်မလား Joshua Hongရဲ့ အတွင်းရေးမှုးလေ.-သြော် သူလား.သူကတော့ မဆိုးရှာပါဖူး I guess...
နေပါအုန်း နင်နဲ့သူကရင်းနီးတာလား?ဘယ်တုန်းကဘလိုရင်းနှီးသွားတာတုန်း?
တွေ့တာကရော ဘနှစ်ခါရှိပြီလဲ?-ဟိုးတခါ Joshua Hongနဲ့ နင်နေ့လယ်စာစားတော့ ငါ့ကိုအရင်စောပြန်ခိုင်းတာလေ...အဲ့မှာ ကားပျက်လို့သူက ကူညီပေးတာ.
တွေ့တာကတော့ နှစ်ခါ.
YOU ARE READING
Yes, I'm Yoon Jeonghan
Fanfiction-ငါ မင်းကိုမချစ်ဖူး. -ကိုယ်ကတော့ ကိုယ့်Hannieလေးကို သိပ်ချစ်တယ်.