23.12.2017
-ဖျက်ပေးလို့ပြောနေတယ်နော် Choi Tae Joon!
-အောင်မာ မင်းကများငါ့ကို အဲ့လိုလေသံနဲ့ပြောရဲတယ်ပေါ့လေ!!!
-ဖျက်ပေးပါ ငါ...ငါတောင်းပန်ပါတယ် Tae Joonရယ်...
-နိုးပါ.ဖျက်ဖို့အစီအစဥ်မရှိဖူး.လှပါတယ်ပုံလေးက.ဒါနဲ့ ဒီmarkingရာလေးတွေက ဘယ်ကရတာလဲပြောပါအုန်း...
-ဘယ်...ဘယ်ကမှရတာမဟုတ်ဖူး...ပုံပဲဖျက်ပေးပါ Tae Joonရယ်...
အားကစားပွဲနေ့အပြီး Locker roomထဲမှာ Jeonghan အဝတ်လဲနေတာကို ခိုးရိုက်ပြီး ခြိမ်းခြောက်အကျပ်ကိုင်နေတဲ့ Choi Tae Joonကြောင့် Jeonghanသေသာသေလိုက်ချင်တော့သည်.
-ဒီပုံတွေကို ဖြန့်လိုက်ရင် Jeonghanလေးဘာဖြစ်သွားမယ်ထင်လဲ...
ယောက်ျားလေးတယောက်ပဲမို့
ဒီတိုင်းဆိုရင်တော့ ဘာမှမဖြစ်ဖူးလို့ဖြေတွေးလို့ရပေမယ့် markingရာတွေကြောင့် ပိုပြီးအကျပ်ကိုင်ခံနေရခြင်းသာ...-အာ...နေအုန်း...markingတွေက Hong Jisooနဲ့များ...
-မဟုတ်ဖူး!Jisooနဲ့ဘာမှမဆိုင်ဖူး!
-ဖြေးဖြေးပြောပါ.လန့်လိုက်တာ Jeonghanလေးကလည်း.မင်းနဲ့ Hong Jisooနဲ့က တတွဲတွဲမလား...အဲ့ဒါကြောင့် သူနဲ့များ...
-မဟုတ်ဖူးလို့ ငါပြောနေတယ်နော်!
-အဟား...ထားပါတော့...လိုရင်းပဲပြောမယ်.
အခုတလောက အမေက ငါ့ကို မျက်လုံးဒေါက်ထောက်ကြည့်နေလို့ ဆေးလိပ်ဝယ်ဖို့မလွယ်ဖူးဖြစ်နေတယ်.အဲ့ဒါ Jeonghanလေးများကူညီပေးမလားလို့?-ဟမ်!
-ဆေးလိပ်လေးဝယ်ပေးရုံပဲ.လွယ်ပါတယ်ဟာ...
-ငါက အသက်မှမပြည့်သေးတာ.ဝယ်လို့မှမရတာကို...
-မင်းကိုလည်း ဆိုင်အထိသွားဝယ်ခိုင်းမှာမဟုတ်ဖူး.စီနီယာတွေဆီသွားဝယ်ရုံပဲ.ဝယ်မယ်မလား?
ဖုန်းကိုကိုင်မြှောက်ပြီး ပြောပြလာသူကြောင့် Jeonghanမှာရွေးချယ်စရာမရှိ.
မှောင်မဲတိတ်ဆိတ်နေတဲ့ညအချိန်မှာ အရှေ့ကမြင်နေရတဲ့ တိုက်ပျက်ကြီးထဲကို ဝင်ဖို့အင်အား Yoon Jeonghanမှာမရှိချေ.
အချိန်ကိုကြည့်လိုက်တော့ ည11နာရီ35မိနစ်.
YOU ARE READING
Yes, I'm Yoon Jeonghan
Fanfiction-ငါ မင်းကိုမချစ်ဖူး. -ကိုယ်ကတော့ ကိုယ့်Hannieလေးကို သိပ်ချစ်တယ်.