1. Bölüm:Tanıtım

40 1 0
                                    



İyi okumalar bu kitapta +18 bölümler ileriki yani 8. 9. Bölümlerde yazılacaklardır oralardada yakınlaşmalar gerçekleşecek bu bir sekreter ve Alman bir iş adamının romanı oy vermeyi unutmayın keyifli okumalar sizi seviyorumm bölümler en kısa zamanda gelicektir

&&

TANITIM;


Leopar bakışları bir ölüyü diriltecek kadar yüksek ve harmanlı gözüküyordu ona saplantılı bir mirket gibi izci gibi günün her saati izliyordum onun o çekici yüzünü her iş günü ofisinde çalışanlara ve bana bakıp günaydın demesine eriyip bir küçük buz parçasına kadar eridiğime fark edebiliyordum ama o etrafındaki bütün insanları yok sayıp sâdece işe odaklanıyordu ben ise o camdan bütün gün mitolojiden çıkmış hayal gibi olan yakışıklı suratını ezberleyip beste kurmaya çalışıyorum.

Ama o beni değilde başka kadınlarla hergün iş yerine gelip şarap içip tek yaptığı iş konuşmasını yapıyordu. Onun gözüne giremiyordum bana bakmasını kaç defa denedim ama olmuyor bay egoistin gözüne kimse giremiyor beki bu onun dediğim adlı egoist kim mi?

Tabiki almanyalardan gelen ünlü iş adamı Jack luveto

Benden bir amerikano kahve istemişti ve bende siyah yüksek ysl markalı topuklularımla odasına adımlıyordum burad çalışmaya 2 hafta önce çalışmaya başladım ve ilk iş günümde patronumun üzerine sıcak su döküp o da yetmemiş gibi ilk topuklularımı giydiğim gün patronumun kucağınada düşmemde şahane cidden 1 haftadır herkesin dillerinden düşemedim maazallah ama artık banada alıştılar şuan yanımda aval aval bana aşık fakat benim farkımda olmadığımı sanan iş arkadaşım oturuyor kaç defa görmezden geldim sayamadım.


 Şurama kadar geldi bakışları cidden iğrenç bu piçler yüzünden istediğimi giyemiyorum giyincede afedersin or**** oldun diyorlar bu ülkedede yaşanmıyor benmi cahilim insanlarmı cidden ekonominin içinden geçmişler halen kadınların açık giyim kuşamlarını takıyorlar. 

Kusura bakmasınlar ama erkeklerin kendi terbiyesi bizim terbiyemiz değil inatla o erkek görmemiş gibi bı kadına illa fiziksel taciz değilde sadece gözleriyle bile niyetini belli ediyorsa bu tacizdir hayırdır kardeşim!


Yanımda oturan bu pezevenk tacizciden rahatsız olmuşt- "heyy!!" İşte o ses beni benden almıştı duyduğum o aşinası olduğum defalarca egoist dediğim kehribar gözlüm solumdan gelince anlam veremedim ama bana değilde yanımdaki pis sapığa yani cengize baktığını fark edince bende aynı şekilde kafamı cengizden yana çevirdim.

 sanırım Jack bey yanımda oturan cengizden rahatsız olduğumu fark edince bize dorgu seri ve sert bir hızla bizden tarafa yürüdü karşımızda durduğunda sert bir nefes verip ilk defa kehribar ve o kışkırtıcı gözlerini benden tarafa çevirdi benimde gözlerim Jack beyin gözleriyle karşılaşınca ellerimi nereye koyacağımı bilemedim bakışlarını tekrar benim soluma çevirdiğinde cengizle bakıştığını anladım.


"Lan sen kimin şirketinde bir kadını gözünle taciz edebilirsin ha!!" Sesinin kuvvetliğinden dolayı aniden yerimde zıpladım ve şaşkın gözlerle Jack beyden gözlerimi çekmedim bütün herkesin buraya baktığına şahittim.    Cengiz yutkunarak hem bana bakıyor hemde Jack beyin gözlerinden gözlerini kaçırmamaya çalışıyordu " asla patron ben aliyayla çok yakın dostuyum öyle bir şeye asla kalkışamam." 

"Kalkışmıcaksında zaten git gözümün önünden şimdi git çıkışını al kovuldunn çünku cengiz akyıldız siktir olup git şimi buradan!" Dediğinde kaslarının beyaz gömleğinden kasıldığı apaçık ortadaydı ve bunu saklamıyordu bence gerekte yoltu adam sonunda beni fark etti ben nediyorum cengiz yerinden kalkıp eşyalarinı almadan çıktı. 


Jack bey bana döndüğünde ağzımı açıp teşekkür edecekken arkasını döndü ama ben gitmeden arkasında koşup çıkması a engel oldum ve kapıya kendi bedenimle önünü kapattım.


 "İı şeyy ben size teşekkür ederim Jack bey, herşey için." 

Ve beni gördüğünüz için.

Önce bana bakıp yakınlığını koruyarak bir iki adım uzaklaşıp önce bedenimi sonra ise gözlerime kazıdı gözlerini ve yüzüme bakmaya devam etti en sonunda o çatılmış kaşları ince bir çizgi haline alarak

 "rica ederim sizde işinize dönebilirsiniz şimdi önümden çekil!" 

Ağzim açik bir şekılde ona baktım kapa herif diyerek içinden geçirdim. 


Hiç beklenmediğim bir şekilde arkadan ittirilerek Jack beyin gözsüne yapıştım arkamdanda Kelly hanım geçti namıdeger Jack in üvey kız kardeşi ben jackin göğsünda haka 1 dakikadır beklediğim için Jack bey beni göğsünden ayırarak kellyin kolundan tutarak yanımda. Geçtiler ve gözden kayboldular onlar giderken bende arkalarından bakıyordum öylece sıgır gibi..


Yukarıdaki şu⭐ basarmısınızz ricaa etsemm😭

Yeni bölüm yayınladığımda panoma yažıcağım lütfen görmek için beni takip edip hikayelerimi okuyabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GESTİA  İş bahane aşk fevkalâdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin