Hogwarts, İskoçya
14.01.1996, 06.00Harry, şu anda Hogwarts'ın derinliklerindeki Sırlar Odası'ndaydı. Bunun sebebi ise dün sabah bizzat Salazar'ın öğreteceğini söylediği uçma dersleriydi. Bunu öğrenmek için gerçek anlamda çok hevesliydi.
"Seni burada tam zamanında görmek güzel, Harry." dedi Salazar gülerek. "Gerçi dünkü heyecanından sonra başka bir şey düşünmemiştim."
Harry, Salazar'ın sataşmasını umursamadan, "Süpürgesiz uçmaktan bahsediyorsun." dedi. "Elbette tam zamanında burada olacaktım."
Salazar'ın gülümsemesi sabit kaldı ve "Madem bu kadar heyecanlısın, o zaman vakit kaybetmeyelim." dedi. "Kütüphanedeki altıncı raftaki beşinci kitabı getir bakalım buraya."
Harry söylenen kitabı aldı ve baktıüında tamamen Çataldili ile yazıldığını gördü. Yazarı ise beklendiği gibi bizzat Salazar Slytherin'di.
"Tahmin etmeliydim," dedi Harry gülümseyerek. "Olurda birisi buraya erişirse diye Çataldili'nde yazdın değil mi?"
"Elbette öyle yaptım." dedi Salazar. "Sırlar Odası'na giriş için Çataldili gerektiği doğru ama tek yöntem bu değil. Eğer uzman bir lanet kırıcı yeterince inceler ve üzerinde çalışırsa Çataldili koğuşlarını kırabilir. Britanya'da düşündüklerinin aksine benim yeteneğim o kadar da nadir değil."
"Gerçekten mi?" diye sordu Harry şaşkınca. "Çataldili'nin yalnızca senin soyundan gelenlerin konuşabildiğini düşünmüştüm."
"Doğru değil bu," dedi Salazar. "Mısır'da ve Hindistan'da bu dili konuşan bir çok Büyücü Ailesi var. Dünya genelinde de kesinlikle azımsanmayacak kadar konuşan aile var. Britanya'da bu kadar nadir olması dünyanın genelinde olmadığı anlamına gelmiyor."
"Bilmiyordum," dedi Harry. "Bana her zaman Çataldili konuşanların senin soyundan geldiğini söylediler. Birçok kişi bunu onaylayınca hiç araştırma gereği duymadım. Şimdi düşününce neden araştırmadığımı anlamıyorum."
"Evet, araştırmalıydın," dedi Salazar. "Hatta istersen okuldaki Hint ikizlere sorabilirain. Eminim ki ailelerinin bir noktasında Çataldili konuşabilen kişiler vardır. Neyse, konumuz bu değil. Kitabın otuz dördüncü sayfasını aç ve ne yapman gerektiğinin teorisini oku."
Harry hemen denileni yaptı ve kitabın otuz dördüncü sayfasını açtı. Yazılanları okumaya başladı.
"~Süpürgesiz uçmak öğrenilebilecek en zor becerilerden biridir. Büyülü Kas Manipülasyonu'nu gerçekleştirmemiş kişiler içinse çok daha zordur. Çünkü becerinin ilk adımı kişinin sihrini vücuduna kanalize etmesidir.~"
Harry içinin biraz rahatladığını hissetti. Altı ay önce Büyülü Kas Manipülasyonu'nu gerçekleştirmişti. Bu yüzden işin ilk adımını tamamlamış gibi gözüküyordı.
İkinci adımın ne olduğunu merak eden genç büyücü, okumaya devam etti.
"~İkinci adım ise kişinin, sihrini vücudunu yukarı kaldırması için yönlendirmesidir. Zihinbend konusunda üçüncü seviyeye gelen büyücü ve cadılar için bu daha kolaydır. Çünkü odağını, sihrini yönlendirmeye vermekte diğerlerinden daha başarılı olacaklardır.~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (Harry Potter AU)
FanfictionÜç Büyücü Turnuvası'nın Üçüncü Görevi'nden önce Dursleyler'in başına bir trajedi gelir ve mezarlıktaki olayların biraz değişmesiyle birlikte Harry'nin hayatı birdenbire kökünden değişir. Peki Harry bu değişime uyum sağlayacak mı? Hadi hep beraber öğ...