Black Kır Evi, Galler
05.04.1996, 20.13Harry, içeriye geri döndüğünde Narcissa'nın yüzündeki sorgulayan ifadeyi gördü.
"Ne oldu?" diye soran ise Sirius'tu. "İçeriden Draco'nun bağırdığını gördük."
Harry, yerine otururken "Voldemort'un gerçek kimliğini ona açıkladım." dedi. "Babasının hizmet ettiği kişinin bir melez olması fikrini kaldırmakla meşgul şu anda."
Bu Narcissa'yı da şaşırtmıştı. "Karanlık Lord melez mi?" diye sordu.
"Öyle," diye cevapladı Harry hiç çekinmeden. "Babası bir muggle. İlk başta inanmadı tabii ki ama hayatımın ve sihrimin üzerine yemin edince oldukça şaşırdı. Şu anda bu yeni bilgiler yüzünden biraz şaşkın. Aynı zamanda da hayal kırıklığına uğramış durumda."
"Yemin mi ettin?" diye sordu Andi onaylamaz bir ifadeyle. "Kelimelerin gücü vardır, Harry. Tek bir yanlış kelimeyle sihrini, daha kötüsü hayatını kaybedebilirdin. Bu çok sorumsuzcaydı."
Harry, Andi tarafından azarlandığı için biraz kızardı. Andi, onun en çok saygı duyduğu yetişkinlerin başında geliyordu. Bu yüzden onun azarlamasını duymak hoşuna gitmemişti.
Yine de sinmek yerine cebap vermeyi seçti. "Ne söylediğime dikkat ettim." dedi. "Ayrıca onun gerçeği görmesi için yapılabilecek tek şey buydu. Başka türlü inanmazdı."
"Teşekkür ederim, Mirasçı Potter-Peverell." dedi Narcissa minnetle. "Aylardır onu Karanlık Lord konusunda ikna etmeye çalışıyordum. Benim başaramadığım şeyi başarmış olabilirsiniz."
Harry elini sallayarak, "Önemli değil," diye yanıt verdi. "Ayrıca Harry iyi olacak. O geleneğin en büyük hayranı değilim."
Narcissa, Harry ile aynı görüşleri paylaşmasa da isteğine saygı duydu. Onun sayesinde oğlunu korkunç bir kaderden kurtarmıştı. Bu yüzden ona minnettardı.
Tam o sırada salonda bir ateş patlaması belirdi ve söndüğünde ise bir mektup ortaya çıktı. Harry onu hemen havada yakaladı.
"O ne Harry?" diye sordu Sirius merakla.
Harry mektubu açtı ve içinden çıkan parşömeni çevirip okumaya başladı.
Harry Potter,
Seninle görüşüp kendimi tanıtmak istiyorum. Daha önceki mesajımda bana güvenmen için bir sebep vermediğimi biliyorum ama ben de senin kadar Karanlık Lord'u ölü olarak görmek istiyorum.
Bunun bir tuzak olmadığı konusunda için rahat olması için buluşma yerini ve saatini senin seçmene izin vereceğim. Parşömenin arka tarafına buluşma saatini ve yerini yazarsanız elimdeki parşömen parçasında belirecektir.
"Önemli bir şey mi?" diye sordu Sirius merakla.
Harry başını iki yana salladı ve "Merak etmeniz gereken bir şey yok!" dedi. Şimdilik bu kişinin isteğine uygun bir şekilde herkesten gizleyecekti.
"Emin misin?" diye sordu Sirius gözlerini kısarak. "Önemli gibi görünüyordu."
"Hogwarts'taki eğitim grubuyla alakalı," diye yalan söyledi Harry. "Okulda kalanların eğitime devam etmesini istedim. Bu onun raporu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (Harry Potter AU)
FanfictionÜç Büyücü Turnuvası'nın Üçüncü Görevi'nden önce Dursleyler'in başına bir trajedi gelir ve mezarlıktaki olayların biraz değişmesiyle birlikte Harry'nin hayatı birdenbire kökünden değişir. Peki Harry bu değişime uyum sağlayacak mı? Hadi hep beraber öğ...