Наступного дня.Ліна знову йшла в школу.
Подорозі до школи дівчина зустріла Стешу.
Разом вони далі пішли до школи.
Дівчата в клас прийшли самі перші.
Сівши за парту вони почали розмовляти про бутові речі. Хоббі, життя і так далі.
Після того як вони проговорили десь 3 хвилини, в клас зайшли Білл і Том. В тому ж самому порядку як вчора.
Як вони зайшли в клас, дівчата трохи притихли та перестали говорити.
Проходячи біля парти стеши, Біл до неї посміхнувся та підмигнув.
За тим сівши взаді неї.Ліна це не помітила, дівчина писала у своєму блокноті.
Але Ліну відволік від писання глухий удар по її парті.
Дівчина підняла очі.
Перед нею стояв том, який вперся обома руками в парту та дивився прямо на Ліну.
Дівчина з запитанням подивилася на тома.
- симпатичний блокнотик...)
Том вихватив великий бордовий блокнот в дівчини з рук.
- блять придурок віддай.
- хто хто?)
Ліна встала з місця.
- віддай.
- а що потрібно сказати..?)
Ліна підійшла до тома та дала йому дзвінку пощечину, за тим відібравши блокнот.
- сука.
- пішов нахуй.
Дівчина зірвалася з місця та вийшла з класу, швидким темпом пішовши в самий останній коридор школи, де майже ніхто не ходив. Цей коридор якраз вчора Ліні показала Стеша.
- кончений придурок, другий день його знаю а вже ненавиджу.
Але його голос такий... знайомий... він мені щось нагадує... чи може мені здається...?Дівчина сіла на красиву лавку із берези під сходами.
Поки вона вийшла з класу, вже пролунав дзвінок на урок.
- нічого.. прогуляю один урок..
Тихо сказала сама до себе Ліна.
...ТИМ САМИМ ЧАСОМ В КЛАСІ...
-Ти нормальний? Сильну зірку на голові зловив чи що? Коли інші новенькі приходили тобі було похуй, чого ти блять до неї доїбався? Побачив перед собою беззахисну дівчину і щось корчиш тут блять?
Злим тоном сказала до тома стеша.Том промовчав.
-том.. це правда перебор. Що вона тобі зробила?
Підтримуючи Стешу сказав Біл.
Том нічого не сказавши вибіг з класу.
Стеша хотіла піти шукати Ліну, але нажаль її не пустили викладачі.
... ТИМ ЧАСОМ ЛІНА....
Дівчина спокійно сиділа і записувала всі свої думки в свій щоденник, поки не відчула що біля неї хтось сів.
Ліна повернула голову.
З лівої сторони від Ліни сидів том.
Він дивився просто в землю.
Дівчина просто хотіла встати і піти але відчула руку Тома на своєму запʼясті.
Від різкого руху дівчина трохи ошатнулась назад та чуть не впала на тома.
- ей, обережно, ми ще не досягли такого рівня спілкування щоб падати на мене, ну... але я тобі дозволяю...)
З насмішкою вимовив том
Ліна трішки відсіла.
- придурок
І тільки після цих слів, вона зрозуміла що том ще тримає її за руку.
Ліна почала шоковано дивитись на тома, після того він відпустив її руку.
- ладно
- що «ладно»?
- ну вибач що взяв оцей твій блокнот чи що це.
*ПРОДЗВЕНІВ ДЗВІНОК *
- потрібно йти на уроки
Серйозно сказала Ліна.
- аххх ти така зануда
Ліна нічого не сказавши пішла до класу. Коли вона відійшла вже на доволі велику відстань, том сам до себе сказав: - але чертовськи красива зануда...)
Після цієї ситуації день пройшов нормально, Ліна розказала про цю розмову стеші, а після уроків всі розійшлися додому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій сон
Teen FictionЦя історія буде про життя дівчини 16 років на імʼя Ліна. Вона переїхала в Німеччину місто Берлін, дівчина переїхала через свої кошмари та; тяжке минуле, з якого хотіла витягнути її сестра Мередіт. З часом Ліна перейшла в нову школу, де вона познайо...