81. Final Part 1: "Aile Resmi"

10.1K 819 266
                                    

Merhaba...

Lütfen okur musunuz?

Veda konuşmamı bir sonraki bölüme saklıyorum çünkü final 2 parttan oluşacak.

Kızıl Gece'yi buradan kaldıracağım için kızanlar olmuş.

Güzelliklerin, 5 yıldır buradayız.
Tam 5 yıl.

Ve finali de buradan veriyorum. Ve basılana kadar yalnizca 4. kitap (70. bölümden sonrası) burada kalacak, diyorum.

Sizler için 13 Ekim olan bölüm kaldırma tarihini 16 Ekim gecesine çekiyorum.

Tekrar okumak istediğimizde ne yapacağız, diye de kızmayın bana.

656 sayfalık kitap bkmkitap sitesinde 118 lira. Bugün bir kahve parası değil.

Ne yazık ki burda olduğu için basılı halinin yüzüne bakılmadı, çok üzülerek söylüyorum.

5 yılımı verdiğim emeğin karşılığını sizce de almam gerekmez mi? Ki kimseyi mağdur etmiyorum.

Ben her zaman (profilime bile yazdım) bölüm biriktirmeyin, finali veririm ancak kaldırabilirim uyarısı yaptım.

Tüm bu sebepler nedeniyle anlayışınıza sığınıyorum.

Bunlar artık son yorumlarımız, lütfen bolca yorum yapmayı unutmayın. Tepkileriniz benim icin çok önemli.

Keyifle okuyun.

🖤

Kötülüğün hükmü zamanın kıvrak zekasına yenik düşmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kötülüğün hükmü zamanın kıvrak zekasına yenik düşmüştü. Güneş görmüş bir zift gibi erimişti ve damla damla ayaklarımızın dibine dökülmüştü. 

Esasen kötülük, Hualp Koran’un ta kendisiydi ve Hualp Koran bu kez sağlam bir engele takılmıştı. Tökezlemişti; bir sonraki hamlesi için ayağa kalkana kadar fena şekilde yere serilmişti.

Geçen zaman ise yalnızca biz savaşanlara ve yorgun düşenlere hizmet etmişti. Yorgun düşmesine rağmen direnenlere; asla pes etmeyenlere…

KIZIL GECE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin