#3

3 0 0
                                    

- Li , pamiętaj jakby coś się działo pisz na grupie , a my od razu ci pomożemy.- tłumaczyła Maja.

-rozumiem nie musicie mi tego co chwilę tłumaczyć.-jeknęłam.

Po tych słowach ruszyliśmy do szkoły, a następnie do dyrektorki.
Gdy już dostaliśmy kluczyki do szafek  oraz plany lekcji ruszyliśmy na zajęcia . Ja pierwszy miałam polski natomiast dziewczyny razem miały Matmę.
Tak samo jak chłopaki .
Gdy weszłam do sali wszystkie ławki były zajęte i były dwa miejsca .
Jedno przy wielkim oblechu , a drugie przy nawet ładnym brunecie .

-em , Hej mogę tu usiąść?- spytałam go najpierw, przecież może komuś pilnować miejsca?

- Hej , tak jasne siadaj- uśmiechnął się do mnie.-jestem Olivier , dokładniej Olivier Jones.- przedstawił się.

- ja Lidia Cross , mieszkasz może tu czy przeprowadziłeś się na studia?- spytałam.

- mieszkam z moją rodziną w Francji, ale puki tu studiuję to będę tu narazie mieszkać. A ty?

- pochodzę z Londynu, mieszkałam tutaj już kiedyś, ale wróciłam do Londynu i po trzech latach wróciłam na studia , długa historia.

-opowiesz może dlaczego wróciłaś?- gdy spytał akurat zadzwonił dzwonek który uratował mi życie.

-jasne, może później.- i na tym skończyła się nasza rozmowa.



                                             ***

Szłam właśnie do mojej szafki z olivierem i opowiadałam mu dlaczego wróciłam do Londynu , oczywiście pomijając moją przygodę z Connorem.

-Serio mieszkałaś z Santanami?!- spytał podekscytowany.

-znasz ich?- spytałam zdziwiona.

- oczywiście że tak, Connor to najpopularniejszy chłopak w tej szkole, każdy na niego leci , a on to wykorzystuje i zmienia  te laski tak szybko jak ja swoje skarpetki - powiedział lekko żartując.

- Connor chodzi do tej szkoły?- spytałam chodź już l tym wiedziałam.

- nie słyszałaś?

- niee , lekko spóźniłam sie prawię do szkoły i nie miałam czasu zbytnio jeszcze kiedy się tego dowiedzieć.

-no trudno, ale lepiej na niego uważaj- powiedział gdy nagle podbiegł do nas Noah.

- siema mordzia , zabieram ci twoją księżniczkę mam nadzieję że się nie obrazisz - uśmiechnął się do niego.

- jasne Lidia jest cała twoja , ja i tak muszę lecieć zaraz na zajęcia .

Gdy już odeszliśmy od Oliviera, Noah zaczął gadać że Connor chodzi na te same zajęcia co Maja i Nick.

- niech sobie tutaj będzie i tak mam go gdzieś , a on pozatym nawet pewnie mnie nie pamięta więc po co ta drama - powiedziałam spokojnie.

- przecież przed wyjściem z domu panikowałaś gdy dowiedziałaś się że prawdopodobnie Connor będzie chodził z nami do szkoły .

-no ta ale już mi przeszło - uśmiechnęłam się do niego i powiedziałam że muszę zbierać się na zajęcia więc będę lecieć.





       

                                          ***



Czy spotkałam Connora na zajęciach? Możliwe.
Czy gapił się na mnie jak na jakąś wariatkę ? Też możliwe.
Czy przez to przez całe zajęcia byłam nie skupiona i cały czas coś zwalalam z ławki? Tak .

W sumie mogło być gorzej więc nie będę narzekać, wytrzymam pierwszy miesiąc z nim i zapomnę w ogóle że chodzi do tej szkoły .

- robimy wieczór filmowy?- zaproponowałam dziewczynom.

- niezbyt mogę , muszę ogarnąć dzisiejszy temat żeby umieć na jutro bo zrobiłam dzisiaj pierwsze złe wrażenie - jeknęła Maja.

- ahh.. Rozumiem.. A ty Mel?

- Spotykam się zaraz z Noah i idziemy trochę zobaczyć jak wygląda okolica , sorka Li.

- nie no rozumiem , w takim razie sama coś obejrzę - uśmiechnęłam się sztucznie do dziewczyn i poszłam do pokoju .
Po godzinie oglądania zasnęłam , a gdy rano się obudziłam zobaczyłam masę powiadomień

@olivierxxjon cię zaobserwował(a)

Użytkownik @olivierxxjon wysłał do ciebie wiadomość

Użytkownik @oliverxxjon wysłał do ciebie wiadomość

@rozowowlosavivi cię zaobserwował(a)

@netheoo07 cię zaobserwował(a)

Chryste czego oni odemnie chcą..
Oddałam obserwacje a następnie weszłam w czat z olivierem.


Część! W szkole nie zdążyłem spytać cię o twojego ig ale udało mi się go znaleźć samemu:))
Spotkamy się może jutro po zajęciach? Zależy o której kończysz!!

Chryste chciałam mieć spokojny pierwszy tydzień..

Jasne że możemy się spotkać po zajęciach !! Ja kończę około 17 ale damy radę .
To do zobaczenia w szkole !!

Wstałam szybko z łóżka i pobiegłam najpierw do pokoju Mel i opowiedziałam jej o tym że Olivier chce się spotkać, następnie ruszyłam do Maji i też jej straciłam moją konwersacje z Olivierem.
Oczywiście dziewczyny kazały mi iść.
Też nie mam wyboru bo już się zgodziłam .








                                          ***






- Część Lidia!- przywitał się Oliver.

- część Lidia- przedrzeźniał go po cichu Nick aby nikt go nie usłyszał poza naszą grupą.

- hejka!- krzyknęłam do Oliviera troszkę za głośno przez co parę osób się na nas popatrzylo.
Olalam to i ruszyłam w jego stronę a następnie go przytuliłam lekko .

- nasze spotkanie aktualne?- spytał uśmiechając się.

- oczywiście że tak może o 18 się spotkamy ?- spytałam.

-mi tam pasują, to widzimy się o 18 tutaj?

- jasne to do zobaczenia bo muszę ruszać na zajęcia- powiedziałam też się uśmiechając i powoli odchodząc.

- okej to pa!- krzyknął troszkę spóźniony z pożegnaniem bo byłam już przy schodach szkoły.

Gdy nagle obok mnie pojawił się schodzący z schodów Connor .
Starałam się go ignorować,ale nagle usłyszałam jakiś głos .

- o boże jak ktoś może spotykać się z takim grubym paślakiem - powiedziała jakaś typiara po czym się zaśmiała.

Chciałam już odejść ignorując lecz znów ktoś się odezwał.

- patrz nawet mówić nie umie!- odezwał się drugi głos.

- akuku jednak umiem ale to niespodzianka - powiedziałam .- i Zanim zaczniesz kogoś wyzywać to najpierw na siebie spójrz.

- misiu nie zareagujesz na to?- powiedziała ta laska do Connora na co on popatrzył się na mnie na dosłownie sekundę i odszedł a za nim pobiegła ta lampucera.

nie Mogę Cię Ponownie Pokochać Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz