Merhabalar... Başlamadan önce şu voteye basalım mı bi.. okuyup hiç vote vermeyen bir sürü kişi var.. vote ne kadar fazla olursa bölümün gelmesi bi o kadar da hızlı olur.. şimdiden teşekkürler.
Bölüm şarkısı; Yalın - Sesinde Aşk Var
•||İyi Okumalar||•
💗💗💗"Vay anasını.. Mauro'ya bak sen" diyen İrfana göz devirdim. Gruba yazdığım âna küfürler ettim içimden. Neden yazdım ki hemen?
Öyle yazınca üçü de horoz gibi başımda öttü. Kimden diye diye siktiler kafamı. Keşke bilmiyorum deseydim de İcardi demeseydim.
Arda, "Ben iyi bir insan demiştim" göz devirdim Ardaya.
"Anladık Arda. Anladık abicim. Tamam hayransın o sarı kafaya" dudak büzdü.
"Abi Allah aşkına yapma şöyle" omuz silktim. Tam bişey diyecekti ki İsmail atladı sohbetimize.
"Ya siktir edin şimdi nazı cilveyi.. bu adam ne diye bu kadar yakın olmak istiyor sana" düşündüm. Gerçekten bunu çok kez düşündüm ama bulamıyordum. Dudak büzüp omuz silktim ve İcardinin bana dediği şeyi söyledim.
"Ona karşı olan ön yargılarımı yıkmak istiyormuş.. öyle demişti" İrfan düşünür gibi gözlerini kısıp bana odaklandı. İsmail'de kafasında tartıyordu birşeyleri. Arda'nın gözleri ise ikisinin arasında gidip geliyordu benim gibi.
İrfan, "Bu adam iyi biri"
İsmail, "Bu adam ırz düşmanı" ikisininde aynı anda dediği şeyle bakakaldım. Pardon Arda'yla bakakaldım. Ben bişey demeden zaten Arda savunma mekanizmasını kurmuştu.
"Yok abi.. ne ırz düşmanı olacak. Hele ki Mert abiye" tek kaşımı kaldırıp yerimde dikleştim.
"Hele ki Mert abiye derken... Arda valla gözüme batıyorsun çocuk" elini ağzına götürüp fermuar çeker gibi yapıp yerine sindi. Gözlerimi kısıp ona dik dik bakarken sırtımı koltuğa yasladım tekrardan.
İsmail, "Yani bana evine giderken tesadüfmüş numarası pek işlemedi" nefes verdim yavaşça.
İrfan, "Adamın evini mi biliyoruz da yorum yapıyorsun" e bu ikisi de haklı.. ne olacak şimdi?
İsmail bana döndü. "Kanka sorsana evi nerdeymiş?"
İrfan, "Oldu.. bide geceliğini de söylesin. Kaç lira alacağını konuşsunlar." İkisininde koluna vurup dik dik baktım.
"Sikicem şimdi ağzınızı yüzünüzü. Salak mısınız oğlum? Gay şakaları yapmayın bana gıcığıma gitmeyin" irfan hemen savunmaya geçti sinirli halimi görünce.
"Kanka o manada değil ya.. İsmail'e şey ettim ben" İsmail yerinde dikleşip irfana çattı.
"Hadi be ordan.. iyi biri diyor bide. Sonra bana kalıyor ihale" İrfan tam ağzını açmıştı ki Arda araya geldi.
"Çişim geldi" hiddetle bağrınca üçümüz de durup ona baktık garip şekilde.
İrfan, "Git yap.. ne bağırıyorsun oğlum" geri yerine sinen ardaya güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•Snow Globe•|
Romansa"Beni neden sevmiyorsun" nefes alışverişim iyice hızlandı. Bişey demedim. O da bişey demediğimi görünce yavaşça yaklaştı bana. Kafasını omzuma koydu. Ve pes etmişcesine kollarını iki yanımdan çekti. Sistemi çökmüş robotlar gibi iki eli aşağıydaydı...