5

1 0 0
                                    

Heyooo

Watty hala açılmadı az önce yazdığım yani dördüncü bölümün divamı

Teşekkürlerss

:)

Geçmişten bir kesit;

Lara karanlık odada ikinci gününü geçiriyordu. Dün ne mi olmuştu?

Patron Lara'nın çok sevdiği saçlarını yolmuştu. Lara'nın bir tane bile saçı kalmayana kadar yapmıştı.

Lara bu olurken tek damla göz yaşı bile akıtmadan durdu. Sustu. Bir sürü küfür yedi ama gene ses çıkarmadı.

Bugün ikinci gündü. Bugün ne olacaktı? Ayaklarında gene zincirler vardı. Saçları artık yoktu. Saçları geri gelirmiydi?

Lara en çok abisinin bir daha saçlarını okşayamayacağına üzülüyordu. Abisinin dizlerine yatıp abisi saçlarını tararken uyuyamayacağına.

Ayvaz işten çıktığı gibi Lara'yı aramış ama bir türlü bulamamıştı en son aklına Patron gelmişti ve bu yüzden bir şey yapamıyordu.

Tek başınaydı, yanında başkalarıda olması lazımdı nasıl yapacaktı? Nasıl Lara'sını kurtaracaktı?

Sessiz sessiz durdu. Lara'ya olanlardan habersiz bir çare düşündü.

Lara kaç saatin sonuna geldiğinden habersiz duvara yaslı duruyordu. Ne olacaktı? Ne yapacaklardı?

Demir kapı tekrar açıldı. İçeri patron girdi. "Bir küçücük Lara'cık varmış."

Lara aklını kaybetmek istemiyordu. Hayır adama dokunmamalıydı. Lara sessizce durdu.

Patron Lara'nın yanına yaklaştığında durdu. Yukardan Lara'ya bakarken eğleniyordu. Aklına bir gerçek düştü. 'onlar seni bırakıp gitti öldür onu, o seni kandırdı'

Bu sesle birlikte patron Lara'ya büyük bir tekme attı. Lara savruldu ama geri kalktı. Ağzından kan tadı gelince öğürme isteğiyle öksürmeye başladı.

Karnı acıyordu ama sustu.

Saatler geçti Lara ölmek üzereyken patron durdu. Bekledi, bekledi ve bekledi.

"Seni sürtük ölmene izin vermeyeceğim, sana ölerek cenneti yaşatmayacağım."

.

Şimdi ki zaman

Ardından ciddileşerek "siz annenizin kucağında emerken ben abimle bir çöplükte yatıyordum."

Hepsi sessizleşirken konuşmaya devam ettim. "Ya sen benim biyolojik babam olduğunu söyleyip çekiliyorsun. Sen bu zamana kadar beni aramamışsın bile!"

Arslan gözlerinde ki anlamadığım bir hüzünle gözlerime baktı. "Zırt pırt yanında isteyip para vermek istiyorsun! Ben bu yaşıma kadar nasıl idare ettiysem şimdi de ederim!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vakit KaybıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin