8.

731 62 63
                                    

Ö: Hanımefendi Ela nerde?
M: Amcası gelip aldı.
K: Ne?!

Kıvılcım duyduğu ile deliye döndü.

K: Benim iznim olmadan, nasıl kızımı başka birine verirsiniz?
M: Sizin gözaltında olacağınızı söyleyince, çocuk perişan olmasın diye amcası aldı. Ben bilmiyordum, özür dilerim.
K: İnanamıyorum ya.

Kıvılcım sinirle elini alnına koydu.

Ö: Sakin ol, buluruz şimdi.

Kıvılcım ağlamaklı sesi ile cevap verdi.

K: Nasıl bulacağız Ömer?

O sırada telefonu çalmaya başladı. Kıvılcım odadan aldığı çantasını açıp telefonunu çıkardı. Arayanı görünce hemen açtı.

K: Bora, Kızım nerde?
B: Yanımda. Seni bekliyor annesi.
K: Nerdesiniz?
B: Emniyetten çık, karşıya geç.

Telefon kapanınca Kıvılcım öylece kaldı. Bora kızını almış şimdide onu onlarla gitmeye mecbur bırakmak istiyordu.

Ö: Ne diyor?
K: Beni bekliyor, buradalar.
Ö: Onunla mı gideceksin?

Ömer bir an Kıvılcım'ın Bora ile gitmesinden korktu.

Kıvılcım düşüncelere daldı. Kurtulmaya bu kadar yakınken şimdi onlara tekrar mahkum olmak istemiyordu. Ömer'den yardım istemekten başka çaresi yoktu.

K: Onunla gitmek istemiyorum Ömer.

Ömer duyduğu ile rahatladı.

Ö: Güzel, gidip Ela'yı alalım o zaman.

Ömer Seçkin'i bulup olanları anlattı. Seçkin ekipleri haberdar ettikten sonra Kıvılcım Ömer ile dışarı çıktı. Emniyetin bahçesinden de çıktıktan sonra Kıvılcım Ömer'e döndü.

K: Ben yalnız konuşayım Ömer.
Ö: Neden?
K: Gerginlik çıkmasın Ela'nın yanında.
Ö: Peki.

Bora arabanın dışında durmuş Kıvılcım'ı bekliyordu. Onun geldiğini görüp doğrulduğunda arkada onu bekleyen Ömer'i görmek onu şaşkına çevirdi. Arabanın kapısını açıp Kıvılcım'a içeri geçmesi için yol gösterdi. Ela da annesini görünce ona seslendi.

K: Seninle gelmeyeceğim Bora. İndir Ela'yı.
B: Pardon? Nereye gideceksin peki?
K: Nereye gideceğimi sana söylemek zorunda değilim. Aç kapıyı Ela'yı alacağım.
B: Kayhan size sahip çıkmamı söyledi.
K: Bizim sahip çıkılmaya ihtiyacımız yok.

Kıvılcım arabaya yaklaşıp arka kapıyı açmaya çalıştı. Bora ise onu elinden tutup durdurdu.

B: Arkandaki adama mı güveniyorsun?
K: Bırak.

Ömer, Bora'nın Kıvılcım'ı tutması ile yerinde duramayıp onların yanına gitti.

Ö: Elini ondan çek Bora!
B: Sana ne oluyor?!

Bora hala Kıvılcım'ın kolunu tutuyordu.

Bu anları uzaktan izleyen Selçuk ortamın daha fazla gerileceğini anlayınca, polis memurları ile yanlarına gitti.

S: Bir sorun mu var?

Bora Kıvılcım'ın kolunu bıraktı.

B: Hayır, ailevi bir mesele.
S: Kıvılcım hanıma sordum ben.

Kıvılcım arabanın kapısını açıp Ela'yı kucağına aldı.

K: Artık yok, teşekkür ederim.

Kıvılcım Ömer'in yanına giderken Bora'nın sessizce söylediği sözler kulağında çınladı.

Yanlış Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin