"ආදරය යනු පරිපූර්ණ අවස්ථා නොව, අසම්පූර්ණය තුළ පරිපූර්ණ බව සොයාගෙන, බිඳී යන සුළඟේ පවා රැඳී සිටීමයි."
♡
-----------------------------------------------------------හෝන් සද්ද වලින් නිමක් නැති වාහන තද බදය අතරින් වේගයෙන් ඇදුන යතුරුපැදියේ ගමනාන්තය උනේ කොලඹ පොලිස් මූලස්ථානය.
පොලිස් මූලස්ථානය ඉදිරිපිට නැවැත්තුව යතුරුපැදියේ ඉදගෙනම තමන්ගේ හිස් ආවරණය ගලවූ අවුරුදු 25 ක් වෙන ඒ අහංකාර කඩවසම් චරිතය පොලිස් මූලස්ථානයේ හිටිය කිසිම කෙනෙක්ට ආගන්තුක චරිතයක් නෙවේ.
නොවරදවාම කටේ තියන ලොලිපොප් එකයි ඇස් දෙකේ තිබුන අව්කණ්ණාඩියයි එක්ක තේමියට තිබුනේ වෙන් කරන්න බැරි බැදීමක්. detective කෙනෙක් උන තේමියට පොලීසිය ඇතුලෙ වගේම DIG භාතියගෙනුත් පිලිගැනීමක් තිබුනේ තේමියට තිබුන දක්ශතාවය නිසාමයි. අනිත් Detectives ලට නැති තියුනු ඇසක් වගේම හොද පරිකල්පන ශක්තියක් තේමියට තිබුනා. හිස් ආවරණයට අවුල් වුන කොන්ඩය අතින් හද හද DIG කාර්යාලයට යන්න හැදුව තේමිය නැවතුනේ තමන්ගේ අති ජාත මිත්රයෙක් වෙන මිහිරාන් ලග." හායිම් බොසා.
" අඩෝ තේමිය උබව දැක්ක කල්.
" පලයං පලයං අපි ගිය සතියෙත් හම්බුනේ.
" හම්බුනා හම්බුනා. අන්න උබට තව කේස් එකක් වැටෙන්න යන්නේ.
" ඒ මොකෝ.
" උබ එදා ඇත්ත වමාරවන්න කියලා උන්ට ගැහුවා ගැහුවමයි උන් තාමත් hospital .
" දැන් ඒකටද ලොක්කා එන්න කිව්වේ.
" ඒකනම් පුතෝ මම දන්නෑ. ගිහිල්ලම බලහන්
ලොක්කා මේ දවස් ටිකේම හිටියෙ ඔලුව ගිනි අරන්." හරි මචං මේ මං ගියා.
" අඩෝ ඔය සූප්පුව විසිකරලා යමන් කීපාරක්නම් කියන්නද.
" ආ ඩාම් උනා
තේමිය හිමීට කටේ තිබුන ලොලි පොප් එක එතන කුනුකූඩයට දාලා DIG කාර්යාලයට ඇවිදගෙන ගියා.
ඇත්තටම මේ යකා මට එන්න කිව්වේ ඒ සීන් එකටද. එහෙනම් පුතෝ මේ පාරක් කන් පිරෙන්න දේශන අහගන්න පුළුවන්.