" මේ ticket කපලා අපේ ගෙදර යමු. බෑ කියන්න එපා.ටිකට් කපන්න පැයකට විතර තියෙද්දී තේමිය එයාගෙ යෝජනාව අභිශේක් ට ඉදිරිපත් කරේ එයාට දැන් කොහොමවත් අභිශේක් ව මේ තත්ත්වෙ පිට තනියම තියන්න බැරි නිසා.
" ඒක හරියන වැඩක් නෙවේ තේමිය. අනිත් මම ගෙදර යන්නම ඕනා.
" ඇයි හරියන වැඩක් නෙවේ කියන්නේ ?. ඔච්චර ගෙදර යන්න තියන හදිස්සිය මොකක්ද ?. දැන් ගෙදර ගිහින් තනියම ඉදලා හදිස්සියේ අමාරුවක් උනොත් මොකද කරන්නේ ? එක්කො ටානියව හරි අර කොල්ලාව හරි ගේ අස්සේ දාන් ඉන්නවද ?
" ඔයා හිතුවද පාරෙ ඉන්න හැම එකාවම ගේ අස්සට ගන්න මට පිස්සු කියලා . මට පොඩි දෙයක් ගන්න තියනවා. ඒක තියෙන්නේ ගෙදර.
" ඒ මොකක්ද ?
" පොඩි දෙයක්.
" හරි ඒක අරන් අපේ ගෙදර යං. හරිනෙ.
ටිකට් කැපුවට පස්සේ ඒ දෙන්නම අභිශේක් ගෙ ගෙදරට ආවේ අභිශේක් ට ගන්න තිබ්බ දේ නිසා. ඒ අතරතුර තේමිය කරේ ඒ ගේ ඇතුලේ කැරකි කැරකි හිටිය එක. ඒත් එක්කම එයාගෙ අවධානය ගියේ ඒ ගෙදර තිබුන වහලා දැම්ම කාමරයක් ගාවට.
" තේමිය.
" ම්ම්ම්. මේ ..room එකේ මොනාද තියෙන්නේ.
පුරුද්දට එන ඒ හිනාවත් එක්ක අභිශේක් තේමියව ඒ දොරට හේත්තු කරගත්තා.
" මේ කාමරේ ?
" ම්ම්ම් ඒකෙ මොනාද තියෙන්නේ ?
" ඒ කාමරේ ඇතුලේ ඉන්නෙ මගෙ ලොකුම target එක. අවුරුදු හතරකට කලින් කෙනෙක් මගෙ දෙයක් හොරකම් කරා. ඉතින් එදයින් පස්සේ මම ඒ කෙනා යන යන තැනට පස්සෙන් ගිහින් ඔත්තු බැලුවා.
තේමිය ඇස් හීනි කරලා අභිශේක් දිහා බැලුවේ මේ කියන කිසි දෙයක් එයාට නොතේරෙන නිසා.
" target එක කිව්වේ මේක ඇතුලෙ මනුස්සයෙක් ඉන්නවද ?.
" නැහැ.
" එහෙනම් ?.
" ඒ හොරාගෙ photos විතරයි තියෙන්නේ.
" ඈහ් ? අනේ මහලොකු CID කාරයා හොරා යන යන තැනට පස්සෙනුත් ගියානම් අවුරුදු හතරක් තිස්සේ ඌව අල්ලගන්නැතුව මොන මගුලක්ද කරේ ?