v ♡

197 9 2
                                    

තමන්ගෙ දුරකථනය නාද වෙනවත් එක්කම මෙච්චර වෙලා තමන්ගෙ කෝපි කෝප්පයේ අන්තිම හරිය තොල ගාමින් හිටිය තේමිය ගෙ ඇස් ලොකු උනේ ඒ ඇමතුම ලබාදුන්න කෙනාගෙ නම දැකලා.

" අප්පටසිරි භාතිය sir නේද.

" වාචික පරීක්ශනයක් අත ලග.

" උබත් වරෙන් නැත්තම් මේවට මම තනියම උත්තර දෙන්න ඈ ???

" මෙතන කතා කරන්න බෑනේ වාහනේට යං.

දෙන්නම වාහනේට ඇවිත් dig භාතියගෙන් ලැබෙන්න තියන දීර්ඝ වාචික පරීක්ශනයට සූදානම් උනා.

" hello භාතිය sir.

" තේමිය ඔයාලා කොහෙද ඉන්නේ.

" අපි මේ විල්ලා එකට යන ගමන් sir.

" අභිශේක් කොහෙද ?

" ඉන්නවා sir මම speaker දාන්නම්.

" sir

" මොනාද කේස් එක ගැන අලුත් තොරතුරු. ඔයාලා තව අලුතින් මොනාහරි හොයාගත්තද.

" sir මිනීමරුවා මනුස්සයෙක්ද සතෙක්ද කියලා හොයාගන්නවත් කිසිම සාක්ශියක් නැහැ. අඩුම තරමෙ එක ඇගිලි සලකුනක්වත් නැහැ. දැන් භානුකගෙ විල්ලා එකේ තිබුලා තව dead bodies වගේකුත් හොයාගත්තා . Sir මෙතන තව තව දේවල් සිද්ධ වෙනවා.

" තව තව දේවල් ?

" ඔව් sir. මෙහෙ පොලීසියෙ අය කියනවා මේ ලගදි ඒ පැත්තේ ගෑනුලමයි තුන් දෙනෙක් අතුරුදහන් වෙලාලු තව එක එක සද්ද.

" මට හිතෙන්නේ මේක භානුකගෙ තරහ කාරයෙක් කෙරුව වැඩක් ඒකත් හොදට ප්ලෑන් කරලා. කෙරුව එකා මොකෙක් උනත් එක කෙස් ගහක දෙයක් අහුවෙන්න ඉඩ තියලා නැහැ.

" sir මේකට mafia එකේ කවුරුහරි සම්බන්ද වෙන්න බැරිද.

" mafia ?

භාතිය ඒ කියලා හිනා වෙද්දී තේමිය අභිශේක්ගෙ මූන බැලුවේ මේකෙ මොකක්ද හිනාවෙන්න තියෙන දේ කියලා.

" sir ඇයි හිනාවෙන්නේ. මම අහන්නෑ ඇත්තටම එහෙම වෙන්න බැරිද.

" mafia එකෙන් මිනිහව මරනවනම් එහෙනම් භානුක සිංහවංශගෙ වයිෆ් අනිරා සිල්වා තමා.

" අනිරා සිල්වා ?

" චමින්ද සිල්වා ගෙ දුව.

" මිනිහා නොම්බර එකේ පාතාල කාරයෙක්නෙ.

LOVE HATE 🖇 (Sinhala bl)Where stories live. Discover now