1. BÖLÜM " SAHİL KENARI "

46 9 10
                                    

Yeni kurguma hoşgeldiniz. Bu kurgu için çok heyecanlıyım. Umarım kurgumu beğenirsiniz . İyi okumalar...


Hayatta bazen istediklerimiz olmuyordu. Ne kadar çabalasakta o isteğimizi gerçekleştiremiyorduk...

*
Bugün mahallemizden Aysun Ablanın kınası vardı. Annemin zoruyla oraya gidecektim. Gitmek istemiyordum. Onları orada görecek olmama bile beni kahrediyordu. Elimden geldiğince onları gözardı etmeye çalışıyordum. Yakında nişanları olacaktı. O yüzden kendimi toparlamalı  ve ona göre davranmalıydım. Gerçi bugüne kadar onlara karşı düzgün davranmıştım. Hiçbir şeyi belli etmemeye çalışıyordum. Annemin seslenmesiyle yataktan çıktım.

" Ferideeeee " Evet gene bağırmalı bir güne uyandım. Muhteşem. Aşağıdan bağırıyordu. Yakında sağır olabilirim.

"Efendim Anneeee " Annem seslenince  ses veriyordum ama ben anneme seslenince bana cevap vermiyordu. Sinirim bozuluyordu. Hem seslen hem de cevap verme. Mükemmel. Yatağımdan çıkıp önce odamdaki banyoma girdim. Musluğu açıp elime gelen suyu yüzüme çarptım. Su da buz gibiydi ve biz neredeyse kışa girecektik. Neden yazda su sıcak olmuyor kışa yaklaşınca da niye soğuk oluyordu. Ya sabır. Neyse yüzümü yıkadıktan sonra dolaptaki yüz havlusundan alıp yüzümü kuruladım. İşlerimi bitirip banyodan çıktım. Odama girdiğimde yatağımı topladım. Üzerimde ayıcıklı pijamam vardı. Evde sadece bizimkiler vardı. Üzerimi değiştirmeyi boş verip odama son kez göz atıp odamdan çıktım. Aşağıya inerken sesler geliyordu. Acaba misafir mi gelmişti . Birde sabah sabah. Ben daha da yaklaşırken mutfaktan konuşma sesleri geliyordu.

Mutfak kapısı açık olduğu için içerisi görünüyordu. Karşımda Seda Teyzem, Gizem ve annem vardı. Cidden gelecek  bugünü mü bulmuşlardı . Ben onları görmeye bile tahammül edemezken birde buradalardi. Gizem beni kapıda görmüş olacak ki

"Günaydın Feride" Gizem onunla nişanlanacak olan kişiydi. Bende gülümsemeye çalışarak  "Günaydın. Bu arada  hoşgeldiniz. " Seda Teyzem bana dönerek

" Günaydin kızım. Hoşbulduk. " Seda Teyzeye gülümseyip anneme döndüm.

"Anne yapacak birşey kaldı mı? "
"Yok kızım. Sen tabii uyuduğun için hepsini ben hallettim. " Bu sefer de tavır yapıyordu. Sabah okula gidip akşam evde ders çalıştığım için gün içerisinde yoruluyordum.

" Anne biliyorsun. O yüzden şu anda bana tavır yapma. " Annem geri kalmayarak

"Tamam kızım tamam. Ben bunu bir köşeye yazıyorum. " Başladık gene.

"Tamam anne yaz bir köşeye " Annem ağzını açıp tam bir şey söyleyecekken Seda Teyze

"Üzerine gitme Gül. Kız sonuçta sabah okula gidip akşam eve geliyor. Akşam da ders çalışıyor. " Konuş be Seda Teyzem.

"Tamam Sedos sen savun kızımı. " Ay cidden annem birgün beni deli edecek. Gizem de hemen lafa atılıp

" Ayy Gül Teyzem bende okula gidip geliyorum. Ama anneme de yardım ediyorum. Hem ne yapıyorsun ki Feride sabah akşam " Sakil ol Feride Sakin.

" Gizem, sabah okula gidiyorum. Kütüphaneye gidip orada da  ders çalışıyorum. Zaten akşam'a kadar oradayım. Akşam eve gelince de dersleri tekrar ediyorum. Projeleri yapıyorum. Anneme de yardım ediyorum. Bilmediğin bir konu hakkında yorum yapma. Anlatabildim mi? " Gizem şu an karşımda mahçup bir şekilde bana bakıyordu. Sonra konuşmaya karar vermiş olacak ki

" Kusura bakma Feride. Senin yönünden de bakmam gerekiyordu. Anladım. " O sırada annem

" Kızım kızın üzerine gitme. Birşey demedi ki ? " Annem galiba beni anlamıyor ya da anlamamazlıktan geliyordu.

UMUTSUZ MAHALLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin