1

13 0 0
                                    



Viata e frumoasă pană cand ai un vecin de varsta cu tine, amandoi sunteti milionari si mamele voastre sunt cele mai bune prietene, v-au tinut de mici impreună dar nu v-ati suportat de cand ati crescut, eu si Karma suntem obligati sa ne vedem zi de zi, iar uneori mult prea aproape, iar azi era una din acele zile, era ziua aceea cand mama pregatea cina cu mama lui, iar noi eram obligati sa fim prezenti la opt seara, era ora șapte, abia iesisem din dus iar acum era timpul sa imi usuc parul, mereu durează mult, fiind un par des si lung, drept si negru. Uscarea perfecta dureaza treizeci de minute, si uite asa trecusera minutele iar parul meu era acum proaspat si drept, era timpul sa imi aleg hainele, si nu aleg ceva sofisticat, nu era genul ala de cină, lor le placea pur si simplu sa mancăm impreuna, iar noi ne prefaceam că ne placem. De dragul mamei si a mamei lui, pe care o iubeam ca pe mama.
   Imi alesesem un maieu alb simplu si o pereche de blugi albi, cu niste jordan 4 la fel de albi, aveam cele 6 inele de aur pe degete, cercei mei rotunzi si lantul meu mare nelipsit.  M-am parfumat cu vanilla sex de la Tom ford alaturi de alte spray-uri de corp cu acelasi ton. Iubeam mirosurile de vanilie, si am coborat, oricum urma sa ies dupa aceea, altfel nu stateam sa mă incalt si alte rahaturi. Iar el era deja acolo, normal. Aratand al naibi de bine ca de fiecare data, oricat de mult nu-l suport, n-as spune vreodata ca arata naspa, era inalt, si avea spatele al naibi de lat, avea corpul facut la sală, insa nu era scarbos, nu era muschiulos cat sa arate al naibi de scarbos, arata bine, avea parul negru si mereu tuns si aranjat, buzele mari si era bronzat. Puteai sa te pierzi in ochii lui caprui, iar ciocul si mustata erau mereu puse la punct. La cum il descriu in capul meu ar parea ca-l ador, dar il descriu asa cum e.
   Se uita indiferent in jur cu o privire intunecată, iar cand m-am asezat s-a uitat indiferent pe mine, i-am salutat, iar toti au salutat la randul lor.
-Karma ne spunea de cum mai sunt cinci zile si incepeti ultimul an scolar, iar eu ii spuneam despre cum ar fi frumos sa va duceti amandoi impreună cu o mașină.* a zis mama, mi-am trecut furculita prin farfuria cu paste carbonara, si am luat o gură de suc de mere pana să ii raspund, incercand sa gasesc un refuz politicos.
-Doar stii ce mult imi place sa conduc, merg singură cu masina mea, de ce o am?* am zis usor si politicos, si ma uitam la karma asteptand sa zică si el ceva.
-Are dreptate, plus, eu cum le-o mai trag fetelor cu ea in masina?* a spus el.
     Iar un nod mi-sa pus in gat, imi urmarea reactia, si parea ca i-a convenit modul in care corpul meu a reactionat la remarca lui. Nici eu nu stiam de ce mi-a picat greu ceea ce a spus
-Karma! Nu fi nesimtit.* a zis mama lui
-Nu e ceva normal? Nu mi impune ce cuvinte sa zic.* a zis el
-Baiatul are dreptate are 19 ani si noi injuram mult la varsta lor, ca si fete. E ceva normal Sarah, hai sa nu i mai facem sa se simta prost, sunt deja oameni maturi.* a zis mama.
-Da, ai dreptate.* a aprobat ea.

       Incepusem sa mananc in liniste cat timp le lasam pe ele doua sa isi continue conversatia, despre cum numai avem varsta la care sa fim controlati,eu aveam doar 18 si putem spune orice pe propria răspundere.
-Dar tu Kylie? Nu ne-ai mai spus despre vreun baiat din clasa a 9a, si atunci ne-ai spus doar ca il placi, dar n-o sa vorbesti cu el.* a zis sarah, mi-am ridicat usor privirea din farfurie si am dat din umeri spunand.
-N-am avut ce să zic, plus nu se ridica niciunul așteptărilor mele, iar baiatul din a9a a ramas in trecut din ziua aia.* am zis aducandu-mi aminte cum Karma i-a zis ca daca vreodata o sa vorbeasca cu mine o sa l bată pana la absolvire, baiatul era speriat pentru ca Karma nu arata ca un copil de 15-16 ani nici pe atunci, face sporturi si sala de mic, era inalt si facut chiar si atunci, dar nu ca acum. Tin minte cum se lauda cu pătrățelele lui in fata fetelor. Desi ele stiau doar de baiatul din a noua, nu le spusesem niciodata de Masse hernandez, pentru ca nu avusesem niciodata o relatie cu el, insă cand nebunia lui Masse aparea in jurul meu, ne comportam ca si cum eram impreună, iar cand pleca numai stiam nimic unul de altul
         Karma a bufnit pe nas in ciuda raspunsului meu si a adaugat increzator.
-Sau poate nu te place niciun baiat in felul ala.* a zis el
-Ce tot vorbesti? Uită te la ea, are curul ca de brazilianca, iar sanii ei strigă frumusete, sa nu mai zic de față? Are fața de milioane, nu o mai tachina.* a zis mama lui, iar el a tacut, uitandu-se in telefon.
-Eu ma retrag.* am zis
-Sper ca nu te ai suparat, stii ca ii place sa te enerveze.* a zis mama mea.
-Nu, dar aveam de gand sa plec la o petrecere de dinainte.* am zis si m-am ridicat.
-Mă duc sa imi iau geanta, am lasat-o pe canapea sus.* am zis usor.
-Du-te afara, ti-o aduc eu.* a spus Karma, m-am uitat la el si n-am mai zis nimic, iesind afara.
  Iar după un minut a aparut el cu geanta mea in mană.
-Ce amabil.* am zis ironica, iar după l-am vazut cum deschide geanta uitandu-se prin ea.
-De ce te uiti?* am zis
-Un probabil prezervativ?* a zis, iar eu m-am strambat.
-De parca n-ai avea bani sa cumperi zeci de pachete, de ce ai cauta la mine?* am zis
-Mă asiguram ca nu ai, poate faci pe cumintica si tu ti-o tragi cu orice taran prinzi.* mi-am tras geanta din mana lui cu putere si i-am intors spatele continuand sa merg enervata deja spre garaj, nu mi-o trasesem cu nimeni pana la varsta asta, idiotul. Dar m-a tras cu fata spre el.
-Sa nu imi mai intorci spatele vreodata.* a zis si se uita furtunos in ochii mei.
-Esti nesimtit Karma, lasă ma.*
-Te cunosc bine, probabil esti virgina, era doar o vorba nevinovata.* a zis
-Bine.* i am zis
-Sper ca n-o sa incepi sa sugi la acadelele din geanta ta oriunde te-ai duce.* a zis
-Sexualizezi cumva suptul unor acadele?* am zis
-orice baiat te va vedea vreodata sugand cu buzele alea mari o acadea, isi va imagina ca acadeaua e scula lui, stiai asta?* a zis, ma inrosisem deja, si ma calca pe nervi.
-Ne mai vedem.* i-am zis pasind iar spre garaj.
-Desigur, la petrecere, pariu cine ajunge ultimu.* a zis plecand, dar eu deja eram in masina si am demarat tare plecand unde era petrecerea, rugandu-ma ca glumeste si o sa ma lase in pace. Ii placea sa strice tot, cred ca el era motivul pentru care nu avusesem vreodata un iubit se baga in orice.

KHYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum