-Poftim? Cum adica mi-ai dus masina la colantat?* i am zis mamei
-Pai iubito, m-am gandit sa te surprind cu un colant leopard, insă la ce urat reactionezi nici nu te pot surprinde, va ajunge peste cateva zile.* a zis
-Iar tu nu te-ai gandit că am nevoie de masina zilele astea neaparat?* am spus oftand.
-Ti-o lasam pe a mea daca nu trebuia să plec chiar acum, nu ti face griji vorbesc cu Karma si o sa vină el cu tine.* a spus si a plecat pe usă, m-am aruncat frustrata pe canapea enervata la culme, ziele astea trebuia sa fac cumparaturi serioase, iar totul a fost dus pe apa sambetei, iar Karma nu o sa aiba rabdarea necesară sa stea după curul meu si nici eu sa stau dupa al lui, plus nu l am mai vazut de doua zile din seara aia, si nemernicul nu o sa imi dea vreodata una din cele trei masini ale lui. Am auzit usa de la intrare si era el in toata splendoarea, imbracat intr-un compleu cu pantaloni scurti si camasa de la versace, cu parul si fața de parca abia se trezise, destul de calm daca ma intrebati pe mine.
-Din ce padure vi?* i am zis ironică
-Din una la fel de salbatica ca aia de am futut-o seara trecuta, dar tu ce scuza ai?* a zis aruncandu-se langa mine pe canapea.
-Eww, sper ca ai facut dus.* am zis si m-am tras mai departe de el, s-a uitat sictirit la mine-Tu crezi că nu am intrat la dus imediat după? Acum spune unde mergem.* a zis , iar capul meu a spus imediat sa ma joc putin cu el
-Noi? Tu doar ma duci atat.* am zis
-Unde?*
-Am o intanlire cu un baiat, al dracu de frumos.* am zis
-Desigur, de parcă nu cred toti că ne-o tragem pe ascuns.*
-Si? Ce treaba are asta, ei cred ca mi-o trag si cu Masse.* i-am zis
-Nu va iesi nimeni cu tine cat timp eu sunt in preajma, acum spune odata si nu mi mai pierde mai mult timp, si apropo schimba bluza.* a zis iar gandul mi-a fugit cateva secunde la Masse si faptul că stiam ca l nelinistea cand aparea la liceu de nicaieri toti mirati cum de a trecut anul.
-Tu vei sta cu mine sa imi cumpar tot ce imi pofteste inima, si nu schimb nimic, haide.* am spus si am iesit din casă, nici nu era bluză, era un maieu si nici nu era decoltat rau, am urcat in masina si am asteptat sa intre si el, nu a spus absolut nimic si a dat muzică plecand in viteză mergea cu 170 de parca avea vieti nelimitate, dar nu ma deranja imi placea adrenalina oferita.
Eram deja in intrarea din mall cand voiam sa urc pe scarile rulante pentru a ma duce direct in sephora cand m-a strans de mana si m-a tras spre el.
-Acum mancăm, daca nu mananc n-o sa am cheful necesar sa stau dupa curul tau.* a zis
-Daca era sa stai dupa curul uneia sa i-o tragi n ai mai fi comentat. I am reprosat
-Nu depun ofert, cred ca stau ele dupa mine, si de ce vorbesti ca o iubită geloasă?* a zis ranjind
-Clar iti e foame, hai la taco bell.* am zis si ne-am comandat mancare.
Dupa ce am terminat de mancat l-am dus direct in sephora punandu-i un cos in mana si l-am tras la raftul cu too faced langa mine.
-Ce dracu, sunt asistentul tau personal sa imi arunci cosul in brate? Mai fă faze d astea si o sa vezi cum se inversează rolurile in mai rău.* a zisNu l-am bagat in seama si am inceput sa imi pun produsele in cosul din mana lui, l-am vazut asezandu-se pe un scaun si astepta uitandu-se in telefon cat timp am mai stat eu aici douazeci de minute si am cumparat tot felul de rahaturi scumpe. I-am luat coșul si m-am dus cu el la casă, scotand cardul din geantă
-Nu ti plateste el?* a intrebat fata de la casă aproape razand de mine.
-Tu ti-ai permite sa iti cumperi singură tot ce am eu aici?* am zis si l-am auzit pe Karma razand in spatele meu, fiind acum foarte aproape, practic respirandu-mi in "ceafa". Fata a facut o față sictirita, imi pare rau ca i-am zis asa, insă incerca sa rada de mine ca vreau sa imi platesc singură.
-Mda, totalul este de 500 de dolari.* a zis ea si am dat să platesc insă karma mi-a tras mana si a platit el, stiam ce vrea sa faca, isi hraneste ego-ul acum, dar n-o sa fac vreo fază pe aici, o sa l cert cand ies din magazin si o sa ii fac un transfer pe loc. I-am urat o zi bună fetei si am iesit din magazin, privindu-l direct urat.
-Numai face asta vreodată.* i-am zis
-Si ce? Am vrut sa fac asta, iar eu ce vreau aia fac.* a zis
-Da cum ar fi sa saruti pe cineva fara voia lui.* i am zis si am continat sa merg spre alt magazin.
-O să iti transfer bani.* i am zis
-Fă asta si promit ca nu te sarut dar te intind pe bancheta din spate doar sa te inveti minte.* a zis el, mi-am dat ochii peste cap, iar se credea macho man.
-Taci si miscă.* i-am zis tragandu-l in magazin. Incepusem sa ma uit la haine si sa iau ce imi place, pentru ca nu probam niciodata, de lene si de faptul ca oglinzile de aici sunt prea mici, incaperea prea stramta si ma vad al naibi de urat cu ele pe mine. Iar lumina e horror.-Nu iei aia niciodata.* a zis facand referire la un top pe sanii, care era alb si venea stramt fara bretele.
-Ba chiar o sa l iau in prima zi daca mai comentezi mult.* am zis luand mai multe culori.
-Nici nu stiu de ce imi bat capul cu tine, e treaba ta daca vrei sa arati ca o tarfă.* a zis
-Poti sa te controlezi? Si sa numai fi nesimtit? Si sa nu imi mai vorbesti urat? Macar in public.* am zis satula de comportamentul lui de adolescent la pubertate. Si m-am dus la casa cu o mana de haine, le am lasat acolo uitandu ma in jur iar cand m-am intors am pus cardul rapid sa nu i dau lui ocazia si am iesit cu punga in mana cu el dupa mine. De data asta chiar mă suparasem al naibi de tare.
Iesisem deja din trei magazine si din fiecare cu cate o pungă, Karma se plangea ca numai are chef iar eu nu l bagam in seama, caserita de la ultimul magazin ii facea ochii dulci iar el nici nu o baga in seama, continua sa se uite spre mine.
-Mergem acasa.* i am zis
-Ah, cat asteptam sa zici asta.* a zis si am luat-o spre iesire, a bagat toate pungile in portbagaj si ne-am urcat in masina, incă suparata. S-a uitat spre mine trosnindu-si gatul din doua miscari, iar eu ma uitam curioasa la tatuajele de pe mainile si gatul lui.
-Acum te comporti ca o iubită suparată, ia zi unde vrei la starbucks? Ingheata si vreo limonada roz?* a zis cu vocea ragusită. Iar eu mi-am lins buzele de placere ranjind usor
-Da, hai.* am spus si am facut cinci minute pe drum.
-Spune-mi ce vrei.* a zis el
-Bine, deci un pink coconut refresha, un strawberry acai niste cookies si inghetata de vanilie cu oreo si caramel.* am zis repede, si spre surprinderea mea cand ne-a venit randul a cerut exact ce i-am zis iar pentru el a cerut o apă. M-am strambat cand a venit comanda si a oprit intr-o parcare aproape goala
-De ce opresti?* am zis
-Sa mananci in liniste?* a zis
-Ti-ai luat doar apa? Bea de la mine.* a zis
-Ce fel de barbat ai vazut tu sa bea de la starbucks? Nu ma atrage.* a zis cu multa nonchalanta, l-am ignorat si am inceout sa mananc inghetata alaturi de cookies, iar dupa am luat cate o gură din bauturile mele, strangand totul si aruncandu le la gunoiul din parcare, mai ramasesem acum cu doua pahare cu doua bauturi bune pe cate trebuia sa le beau. Ma uitam la Karma gandindu-ma de cand pot sa stau atat de mult timp cu el fara sa ma enerveze. Era ceva rar,. Da il priveam cum arata din ce in ce mai atragator pe zi ce trece, si ma enervam pe sine si ma speriam că as putea vreodata sa simt ceva pentru el, nu se poate. E imposibil dar nu ma mai pot opri din a ma gandi la sarutul nostru, si cat de mult imi doresc altele. Mă uitam la buzele lui si le lingeam pe ale mele simțindu-le uscate, ma privirea, si isi daduse seama in ce directie ma uitam.
-Du-mă acasa.* i am zis si a dat din cap plecand in parcare, tot drumul a fost linistit m-am uitat oe geam ascultand muzică si ma gandeam ca mai sunt 2 zile si incepe liceul, iar. Ma saturasem de rutina aia pana peste cap. De toate barfele si fetele si baietii pe care nu as vrea sa i mai vad toata viata. Drumul spre casa a fost unul scurt, mi-am luat toate pungile multumindu-i lui Karma si plecand in casă, era deja zece seara, si ma gandeam cum sa imi petrec ziua de maine pentru ca era ultima zi libera practic pentru ca cea de dupa maine va fi libera dar aglomerata. Asa ca maine va trebui sa fie o zi pe cinste. M-am schimbat rapid in pijamalele mele cu hello kitty si m-am bagat in patul meu calduros, un mesaj mi-a atras atentia si mi-am luat telefonul privind mesajul de la Karma in care imi spune ca mama nu va veni acasa in seara asta pentru ca a ramas cu mama lui la nu stiu ce local, i-am zis bine si am pus telefonul sub perna oprind notificarile.
CITEȘTI
KHY
Romance"Te joci cu focul si o să te arzi al naibi de tare, promit că o sa iți placă si o sa ceri pentru mai mult, iar eu sa iti dau, tot!" Tu pe cine ai alege? Baiatul prietenei mamei tale cu care ai crescut obligată? Sau cel care apare cand nu te astepti...