Eram agitata total agitata prima zi de liceu din ultimul an, si nu stiam cu ce să mă imbrac, parul imi era proaspat spalat si lasat drept pe spate, imi cumparasem multe haine insă voiam ceva care sa arate bine, un top stil corset fara bretele negru, care imi ridica sanii, si arata bine pe pielea bronzată, niste blugi la fel de negri, accesoriile mele nelipsite, iar adidasi erau albi, era vulgar, aratam bine si ma priveam in oglinda atrasa de propria persoană, masina imi ajunsese spre fericirea mea, iar acum eram pregatită să ajung acolo, prima saptamana e lejeră nici nu se fac ore, exact pe placul meu.
Masinuta mea proaspat colantata ma astepta afara si o devoram din priviri era spectaculoasă, arata cu adevarat al naibi de periculoasa exact ca un leopard gata de atac, iar ei nu se opresc pana nu ucid.
Eram deja aici multe persoane in jur, trecusem deja pe langa un grup de fete care vorbeau de cat de bine arata Karma si prietenii lui, aproape am râs si m-am ofticat ca idiotul de atat de iubit de fete, probabil boboace oricum.
Trupul meu m-a condus exact unde stiam ca prietenele mele erau, mă simteam privita de multi, insă nu bagam de seama, am ajuns langa ele salutandu-le, erau aproape toata cu cate o cafea si o tigara, altele pareau obosite, altele fara chef si altele entuziasmate o priveam pe Maya cum il devorează din priviri pe Ramon, care era in partea opusă la cativa metri de noi, m-am uitat spre toti si am dat de Karma, care se uita periculos spre mine, jucandu-se cu cercelul din limbă, plimbandu-l intre buze ușor, parcă voia sa mă ucidă asa ma privea, il analizam din cap pana in picioare si ma gandeam doar la gustul buzelor lui. Il devoram si mă voiam iar in pacat, voiam iar să simt gustul sangelui meu din gura lui. Stiam cum se dezlantuia iadul atunci cand incepea liceul, stiam cum urma sa ameninte fiecare om din jurul meu, cum nu-l interesa daca vedea sange in jurul lui, cum se juca cu mine facandu-mă sa cred ca mă uraste din toata inima, dar acum era ceva diferit, mă atingea, mă privea cu dorintă, si mă saruta, ma marca cu buzele lui.
Am tresarit cand prietenele mele m-au tras scotandu-ma din propriile ganduri ca sa mergem la ei. Era galagie in jur, fete care radeau si incercau sa atraga atentia in jurul lor, boboace care se plimbau incercand sa atraga priviri de la cei mari, baieti boboci cei care erau timizi si abia vorbeau cu vreun coleg, cei tupeisti care se credeau mari deoarece au intrat la liceu, si cei de care imi era milă, cei care incercau să i calce pe nervi pe cei mai mari cazand pradă intre karma si prietenii lui.
Ajunsesem deja langa ei, si priveam plictisita in jurul meu fara sa scot vreun cuvant, toti trageau plictisiti dintr-o tigara spunand ca abia asteapta sa se termine nenorocitul asta de an care abia a inceput, razand de cat de multe cacaturi vor face. Fumau toti, trageau disperati si mă ofticam că n aveam si eu vreun pachet la mine, nu suportam tigarile prietenelor mele, fumau slim-uri simteam ca ma intoxicam de la ele, cumva le simteam prea mici si prea subtiri si ma faceau sa trag mai mult. Nu sunt fumatoare de fel dar din cand in cand mi-se face poftă cand ii vad pe altii cum trag cu atata pofta. M-am asezat langă singurul loc liber pe scara de la intrare, langa Karma, stateam asezata si usor aplecata realizand cat de mult cei care vin din fata mea imi pot vedea sanii, nu ma interesa. L-am vazut bagand tigarea in gura si tragand usor din ea, i-am tras-o si ma privea atent cum trageam un fum savurandu-l, scotand fumul din gura si tragandu-l inapoi pe nas. Adoram sa fac asta, simteam fumul cum imi inunda trupul. N-a zis nimic insă se uita periculos la mine, si a strecurat usor mana tragand cu putere in sus de topul meu, l-a ridicat cat sa nu de mai vadă prea multe si am inceput sa surad amuzată. S-a uitat la fel de amenintator in ochii mei spunandu-mi practic sa nu incerc vreo miscare să i fac in ambitie asa cum o faceam mereu.
-Vrei atentia bobocilor si anul asta?* a zis cu vocea ragusita, am stins tigara in cimentul scarei, si am pufnit pe nas.
-Esti penibil.* am zis
-Atat de penibil incat dacă am sta amandoi singuri undeva ai ajunge deasupra mea?* a zis ranjind cu privirea arzatoare. M-am uitat ofticata la el.
-Esti sigur de asta?* am zis
-Cu putin ajutor de al meu, desigur.* a zis ranjind.
-Ce spuneti de provocare? Si atat.* a zis Roberto, provocare si atat era adevar si provocare dar fara adevar, stim cu toti cat de interesante sunt atunci cand sunt atatea persoane de atatea varste in jur, si niciun profesor sa ne certe.
-Incep eu, cineva are sa imi ofere o provocare de data trecută.* a zis Karma si m-a fixat cu privirea, m-am uitat confuză si mi-am adus aminte de cum a zis ca daca ajunge inaitea mea la petrecere imi va da o provocare.
-Bine.* am zis dand din umeri gandindu-ma la ce provocare al naibi de scarboasa m-am pune sa fac.
-Cinci minute cu mine singuri in orice sală.* a zis si mi-am dat seama ce vrea sa faca, deja spusese mai devreme.
-Nu jucăm asa, provocari vazute si auzite de toti.* a zis Ramon salvandu-ma
-Bine, te provoc sa spui cine te-a sarutat cel mai bine?* a zis el, aproape asteptand sa raspund cu numele lui.
-Hernandez.* am spus raspunzand sincer, nimeni nu imi oferise atata salbaticie si pacat cum o facuse Masse. Nu a zis nimic, a ranjit trecand la urmatorii.
CITEȘTI
KHY
Romance"Te joci cu focul si o să te arzi al naibi de tare, promit că o sa iți placă si o sa ceri pentru mai mult, iar eu sa iti dau, tot!" Tu pe cine ai alege? Baiatul prietenei mamei tale cu care ai crescut obligată? Sau cel care apare cand nu te astepti...