4

2 0 0
                                    

Trecuse deja 3 zile de cand incepuse liceul si nimic interesant nu se intamplase , stateam la aceleasi scari unii in picioare altii asezati, doar cei din grupul nostru, o priveam pe Maya cate statea asezata iar eu eram in picioare cu fața la ea, o vedeam cum ranjeste privind undeva in departare in spatele meu, dar nu ma sinchiseam sa ma intorc, toti erau atenti la alte lucruri, iar eu am tresarit cand am simtit o mană rece cum se incoloceste in jurul abdomenului meu si mă trage mai aproape de el, stiam deja cine e, mi-am lasat capul pe spate dând de ochii lui gri intunecati, cu cealaltă mană m-a prins usor de maxilar aplecandu-se după ce mi-a oferit un sarut usor pe buze, arata mereu le fel de bine. Deja numai eram atentă in jurul meu m-a invartit rapid spre el ranjind acum.
-Fata mea perfecta.* a zis cu vocea ragușită, si s a aplecat iar sarutandu-mă usor de gat, cu o mana pe ceafa mea si una pe abdomen, cand te saruta Masse te simteai sarutata si imbratisata de intuneric, era salbaticie pură, s-a aplecat incepand sa ma sarute muscand si lingandu-mi buzele acum probabil umflate, mă trasese mai tare in el, sprijinindu-mi capul cu degetele lui lungi pline de tatuaje ne-am retras amandoi si l-am vazut lingandu-si buzele cu pofta, m-a sarutat pe frunte ranjind.
-Tu imi aduci pofta si zambetul pe buze, iti jur Coco.* a zis, asa imi spunea el Coco penru el am fost coco inca de la inceputul liceului. M-a intors iar cu fața spre prietenii mei iar acum ma tinea de la spate in brate si i-a salutat pe toti, imi tineam degetele la piept si priveam degetele care ma tineau strans de ale mele, si nu puteam sa nu observ cum avea mereu ranii pe pumni, se lupta, face lupte libere si lupte profesionale, stiam ca asta iubeste cel mai mult.
-Era si timpul sa apari Ake, totul devenise plictisitor.* a zis Ramon, iar toti au afirmat.
-Si Coco se plictisise destul de tare in lipsa ta.* a zis
-Nu stiu ce sa zic.* a zis Karma usor, si toti erau atenti acum, intre mine si Karma fusese doar un nenorocit de sarut in masină si cel de la adevar si provocare nu se pune.
-Nu cred că un sărut două o poate face să simta cate am facut-o eu.* a zis Ake si l-a privit pe Karma cum se ridica furios venind spre el, l-am strans mai tare cu teamă si ma mangaia usor asigurandu-ma ca e calm
-O sperii karma sa stii, oricat te-as bate si eu. Nu de față cu ea, poate ii oferi tu protectie cu "Nu te atinge nimeni" dar acum in bratele cui se simte in sigurantă? O faci pe fratele mai mare dar totul e o obsesie si se va termina cand o sa reusesti sa i-o tragi, nu va fi posibil cat timp eu sunt aici, dar din pacate eu lipsesc mai mult decat sunt prezent dar te asigur de la departare ca orice miscare gresită mi-o platesti cu totul, daca ea o sa te vrea poti sa o ai, dacă ii faci ceva, chiar daca a fost a ta, tot mi-o platesti.
   Ramasesem toti socati, îi mangaiam degete ca sa i arat ca apreciez orice spune, indiferent ca poate sunt niste vorbe aruncate in vant. El nu a auzit niciodata vreo apropriere intre mine si un baiat in afara de el, acum ca karma i-a spus asta a avut o reactie al naibi de bună, intre mine si el n-a fost vreodata vorba de vreo relatie, si nici nu m-am culcat vreodată cu el, pur si simplu ne placea jocul asta,
Masee era un fel de saptamana asta ma vezi iar alte trei luni nu o sa mai apar. Asta era el.
   Al naibi de frumos, ii placea bataia dar cumva reusea sa refuze cand nu e la locul potrivit cu persoanele nepotrivite langă. Imi parea rău ca l-am lasat pe Karma sa se aproprie de mine dar stiam un lucru eu si Masse n-o sa ajungem sa fim vreodata intr-o relatie ar putea fi o data cand o sa plece pentru totdeauna. Iar eu stiu ca n-o sa stau singura pentru totdeauna doar pentru că el s-ar intoarce sa ne aruncam unul pe altul in pacat. Pentru că cu parere de rau o spun daca ar vi vreodata sa fac un pacat, el ar fi motivul. El si venirea lui.
-Vin să te iau la 7, restul ne vedem la opt la Ilegal.*
-Abia astept sa dau de cele mai nenorocite senzatii.* a spus Marko iar Masse radea ușor.
-Trebuia să vă aduc in lumea mea.* a zis el usor
-Era si timpul sa vedem de ce dă omul atat de greu de tine si de ce nu ai un telefon.* a spus Andreas.
-Daca as fi stat acolo mereu v-as fi zis, insă mai sunt si alte locuri care nu sunt aproape, sau in afară.* a zis el ranjind
-Noi pentru ce mai stam aici si asa nu se fac ore.* a zis Marisa, care nu se oprea din a l privi pe Ramon.
-Voi doi ar trebui sa vă impacati, ce tot asteptati?* a zis Masse, iar cei doi n-au zis nimic uitandu se unul la altul.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 14 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

KHYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum