𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝗢𝗡𝗘

229 8 5
                                    

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝗬𝗜𝗣𝗘𝗘

🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅
"𝑬𝒏𝒆𝒎𝒊𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔~..." 🪶✏️🤍
≪ °❈° ≫≪ °❈° ≫≪ °❈° ≫≪ °❈° ≫

𝗔𝘁 𝗙𝘂𝗻𝗱𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹 𝗠𝗮𝗽𝗹𝗲 𝗣𝗮𝗽𝗲𝗿 𝗘𝗱𝘂𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹🍁, 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀~
¤━━━¤°¤━━━¤°¤━━━¤°¤━━━¤
{𝗘𝗻𝗴𝗲𝗹'𝘀 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗲𝘄.}
𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳, 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘰𝘶𝘵. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘯𝘦, 𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘴 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘪𝘱, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘶𝘯 𝘰𝘧 𝘊𝘶𝘣𝘣𝘪𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘳 𝘤𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘥𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺(𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘈𝘜, 𝘊𝘶𝘣𝘣𝘪𝘦 𝘪𝘴 𝘢 𝘵𝘩𝘦𝘺/𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘢 𝘩𝘦/𝘩𝘪𝘮:)) 𝘨𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘰𝘭𝘪𝘨𝘢𝘯𝘴. 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘢𝘴, 𝘩𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦.
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *


-"𝖲𝗍𝗈𝗉 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈!"

𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘯𝘦. 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘪𝘱 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭'𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘳𝘶𝘱𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *

-"𝖠𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗐𝖾 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝖺 𝗇𝖾𝗋𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎?"

𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘴 𝘡𝘪𝘱 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘊𝘶𝘣𝘣𝘪𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩𝘦𝘥 "𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦, 𝘐'𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴." 𝘊𝘶𝘣𝘣𝘪𝘦 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘮𝘢𝘥 𝘢𝘵 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭.
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *

-"𝖧𝖾𝗒, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈?! 𝖶𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝖽𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆 𝗒𝖾𝗍!"

𝘡𝘪𝘱 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘥
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *

-"𝖲𝗈𝗆𝖾 𝗇𝖾𝗋𝖽𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗋𝗎𝗂𝗇 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗎𝗇, 𝗁𝗎𝗁?"

𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘳𝘳𝘪𝘵𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘯𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘭𝘦𝘴𝘴. 𝘈𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘪𝘱'𝘴 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨, 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥'𝘴. 𝘛𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦(𝘣𝘳𝘰 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘰𝘶𝘵.)
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *

-"𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝗒𝗈𝗎𝗋 '𝖿𝗎𝗇' 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝖿𝗎𝗇𝗇𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗈𝗄𝖺𝗒! 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗋𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖿𝗎𝗇𝗇𝗒 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅! 𝖡𝗎𝗅𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝗇𝗈 𝗃𝗈𝗄𝖾, 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝖽𝗂𝗈𝗍𝗌."

𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦
*. : 。✿ * ゚ * .: 。 ✿ * ゚  * . : 。 ✿ *

-"𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗈𝗉𝗂𝗇𝗂𝗈𝗇, 𝗂𝗍 𝗂𝗌."

𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦 𝘢𝘴 𝘡𝘪𝘱 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘪𝘯𝘨(𝘐 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘶𝘴𝘦 '𝘢𝘴' 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩, 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺-😭)

-"𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗁𝖾'𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍."

𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘩𝘦𝘴𝘪𝘵𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘺 𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘱𝘦𝘢𝘬, 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘭𝘭 𝘳𝘢𝘯𝘨, 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴. 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘪𝘱 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮.

-"𝖢𝗈𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝖹𝗂𝗉, 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌."

𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘴 𝘡𝘪𝘱 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘢𝘸𝘢𝘺, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦. 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘢 𝘸𝘪𝘯𝘬 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘺𝘦𝘵 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴.
☾ ⋆*・゚:⋆*・゚:⠀ *⋆.*:・゚ .: ⋆*・゚: .⋆

❁ ≖≖✿❁ ≖≖✿❁ ≖≖✿❁ ≖≖ ❁

»»-------------¤-------------««

𝗘𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝟭
𝗦𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗶𝗳 𝗶𝘁'𝘀 𝗯𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁, 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗺𝘆 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗽𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝗰𝗲 𝗺𝘆 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆😅. 𝗔𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆𝘀, 𝘀𝗲𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝘁 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝟮 𝘆'𝗮𝗹𝗹!😊😊

OLIVER X ENGEL(OLIGEL)Where stories live. Discover now