(𝐀𝐥𝐬𝐨 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐩𝐩 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐫𝐨𝐦𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐢𝐜𝐞)
𝗪𝗢𝗪!! 𝗡𝗘𝗪 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥!! 𝗪𝗢𝗛𝗢𝗢!!! 𝗫𝗗
ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
✨🎀💐🌹🌺🌸🍄🍁🍂🥀🌼🌻✨📝♡⑅*˖•. ·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙·̩̩̥͙*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .•˖*⑅♡
{𝗘𝗻𝗴𝗲𝗹'𝘀 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗲𝘄}
-'𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘦?-'
◆:*:◇:*:◆:*:◇:*:◆
𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘥. 𝘐 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴.
𝘼𝙩 𝙢𝙖𝙩𝙝 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙨~
✧❁❁❁✧✿✿✿✧❁❁❁✧
•❅──────✧❅✦❅✧──────❅•
𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴, 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦. 𝘐 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘴 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮.
◑ ━━━━━ ▣ ━━━━━ ◐𝘛𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘪𝘵 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘔𝘪𝘴𝘴 𝘊𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮.
-"𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇. 𝖶𝖾'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗅𝖾𝖺𝗋𝗇 𝖦𝖾𝗈𝗆𝖾𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒."
(𝐀𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫: 𝐈 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐆𝐞𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫𝐲😣)𝘛𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘔𝘪𝘴𝘴 𝘊𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘪𝘴𝘤𝘶𝘴𝘴/𝘭𝘦𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦.
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏𝘈 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦𝘴, 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘣𝘺 𝘢 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴.
-"𝖶𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗂𝗍?!"
𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘪𝘰 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦'𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 😟(𝐀𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫: 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐨 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐥𝐨𝐥)
-"𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝖤𝗇𝗀𝖾𝗅'𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍! 𝖲𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝖻𝗎𝗌𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀?!"
𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳, 𝘡𝘪𝘱, 𝘢𝘯𝘥 𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦.
-"𝖮𝗁 𝖼𝗁𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗎𝗍. 𝖶𝖾'𝗋𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗎𝗇!"
𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨 𝘢𝘴 𝘡𝘪𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘴 𝘢 "𝘊𝘢𝘭𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰. 𝘛𝘩𝘦𝘺'𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘢 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴" 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. (𝐀𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫: 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐲 understood-😃)
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
𝘐 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘪𝘵 𝘣𝘺 𝘢 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘐 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘡𝘪𝘱 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 "𝘜𝘯𝘤𝘳𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘵, 𝘯𝘦𝘳𝘥" 𝘭𝘰𝘰𝘬. 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘤𝘳𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘥 𝘪𝘵, 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘯𝘦𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳'𝘴. 𝘐𝘵 𝘴𝘢𝘪𝘥---
'𝐌𝐞𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲'𝐬 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐦𝐞.. 𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲, 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐇𝐎𝐑𝐑𝐈𝐁𝐋𝐄 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥.
-𝐎𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫~'
𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘥 𝘪𝘵, 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳, 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 "𝘐'𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘦." 𝘐'𝘭𝘭 𝘳𝘦𝘨𝘳𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴...
╳°»。 ∾・⁙・ ღ ➵ ⁘ ➵ ღ ・⁙・∾ 。«°╳
⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗⁀↘‿↗
✨✨🌺🌸🍄
𝗘𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘁𝘄𝗼.𝗪𝗼𝗵𝗼𝗼!! 𝗔𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆𝘀, 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻 𝗻𝗲𝘅𝘁??🤔🤨 𝗖𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀^^! (𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩!- 𝗔𝗹𝘀𝗼, 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗯𝗲 𝗱𝗶𝗿𝘁𝘆 𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗱- 𝗜 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿𝘀 𝗮𝗿𝗲-💀)
YOU ARE READING
OLIVER X ENGEL(OLIGEL)
FanficI dunno what title nor cover I should put(DON'T READ IF YOU HATE THE RAREPAIR, HATE COMMENTS WILL BE DELETED‼️‼️) Also art covers are not mine!! I'm still trying to get better at art.