𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝟱(𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟𝗟𝗬)

51 5 6
                                    

𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟𝗟𝗬, 𝗔 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥!!-

(𝖠𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋'𝗌 𝗉𝗈𝗏)
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‘⸊ˎ

𝘏𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘔𝘪𝘴𝘴 𝘌𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘵𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘴. 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯.

-"𝖶𝗁𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝗍𝖾?- 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇, 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗎𝗌. 𝖣𝗂𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽?"

𝘚𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘥

-"𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎? 𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗌𝖾𝖾𝗆 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗋𝖾𝖽. 𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾'𝗌 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝖾?"

𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘥/𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘯𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘺𝘴-

-"𝖭-𝖭𝗈! 𝖨𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒!- 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾'𝗌 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝖾. 𝖨'𝗆 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗍 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒.." (𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑🤨)

𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯, 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘧𝘶𝘳𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘤𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙨...
✧ ▬▭▬ ▬▭▬ ✦✧✦ ▬▭▬ ▬▭▬ ✧

𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘡𝘪𝘱 𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴, 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘌𝘥𝘸𝘢𝘳𝘥(𝘣𝘳𝘰 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦). 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘶𝘯 𝘰𝘧 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳𝘣𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘰𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴, 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴. 𝘒𝘦𝘷𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘯𝘦𝘳𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘶𝘧𝘧. 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘣𝘳𝘢𝘳𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘓𝘢𝘯𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘣𝘣𝘪𝘦, 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦𝘴, 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘶𝘴𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴. 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦𝘴, 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘪𝘰 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘮𝘪𝘳𝘬𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘢𝘯𝘢 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘈𝘣𝘣𝘪𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴. 𝘌𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘪𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘖𝘭𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺'𝘴 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮.

OLIVER X ENGEL(OLIGEL)Where stories live. Discover now