Astăzi este ziua cea mare. Prima mea călătorie fără părinții mei.
Mă numesc Raisa, dar toată lumea îmi spune Risa. Astăzi voi pleca pentru o săptămână în Istanbul împreună cu un grup pentru a vizita orașul. Îmi doresc să studiez la Universitatea Koç din Istanbul și pentru asta am învățat foarte mult. Din clasa a 9 a am început sa studiez limba turca doar pentru a ma adapta mai ușor la viață din Turcia.
La aeroport m-au adus mama și tata, pentru a se asigura că voi fi în siguranță. Tata este mai agitat decât mine și tot drumul ma atenționat să nu mă despart de grup, să nu vorbesc cu străini și să fiu atentă la acte, am impresia că sunt un copil de 8 ani care nu știe nimic, dar așa a fost de când eram mica. Prea iubitor și grijuliu.
Am făcut cunoștință cu grupul de 15 persoane și toți sunt entuziasmați. Vlad, ghidul nostru, ne-a prezentat ce vom face în Istanbul și tot ce ține de această călătorie. Eu sunt cea mai mică din acest grup și am observat o grijă aparte din partea lui. Probabil își dorește să îmi ofere siguranță și încredere că totul va fi bine, mai ales că l-a văzut pe tata foarte îngrijorat.
Am ajuns în Turcia la 10 dimineața și mai sunt 2 ore până la check-inul la hotel. Se pare că în luna august orașul este un haos total. Am ajuns la hotel și am primit cartela de la cameră . Sunt în cameră cu o doamnă de 40 de ani, foarte drăguță și grijulie. Mi-a zis că și ea are o fată de 20 de ani și mă consideră copilul ei.
La ora 2 am coborât să luăm prânzul. Spre surprinderea mea nu sunt mulți oameni la mese. Probabil este un hotel cu circuit închis și doar cei cazați pot mânca la restaurant. Am povestit mult și am râs pana mi-au dat lacrimile. Se pare că Vlad are glume foarte bune și știe cum sa destind atmosfera.
Cât tot vorbeam am văzut cu coada ochiului un bărbat bine făcut care se îndreaptă spre recepție. Înalt cred că de 185, cu parul brunet, barba aranjata, bine făcut și îmbrăcat la patru ace. Știu că nu am venit aici pentru a ma uita după bărbați, dar până la urmă ce e frumos și lui Dumnezeu îi place.
Vlad mă întreabă ceva și observa neatenția mea, se uita în direcția unde mă uit și eu și zâmbește amuzat. Se ridica de la masă și se îndreaptă spre recepție, dă mâna cu bărbatul îmbrăcat elegant și se uită amândoi în direcția noastră. Cred că am roșit ca o roșie și simt ca îmi ard urechile, nu îmi vine să cred că Vlad îl aduce la masa noastră.
V: - Vă prezint cel mai bun prieten al meu. El este Ali Koç, CEO-ul acestui hotel.
Toți rămânem surprinși și ne uităm uni la alți și la cei doi.
A- Bună ziua! Ne bucurăm să vă avem ca oaspeți și sperăm să aveți o vacanță liniștită.
V - Da da, va fi de neuitat. Spune Vlad cu un zâmbet până la urechi și se uită la mine.
Nu înțeleg de ce se uită la mine, oare mai sunt roșie? Mă simt ca o maimuță la zoo. Toți se uită la mine cu un zâmbet larg, parcă cu subînțeles. Îl văd pe Ali cum se abține să nu râdă.
A - Vă doresc să aveți o după-masă plăcută. ~Se uita ciudat la mine, se întoarce și pleacă. ~
Am terminat masa și am plecat fiecare în camerele noastre. Pana diseară la ora 7 ne putem odihni, apoi ieșim cu toți pe malul Bosfor-ului.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceRaisa (Risa) are 19 ani și dorește sa studieze în Istanbul la Universitatea Koç, la domeniul afaceri. Ali are 25 de ani și este CEO la cel mai mare lanț de hoteluri din Turcia. Oare pot cei doi să își găsească iubirea? Diferența de cultură și vârst...