Revedere

14 1 0
                                    

                               Ali

     Astăzi am o întâlnire importantă la hotel. Un important om de afaceri dorește să investească și astăzi stabilim toate clauzele și condițiile.
      Îl conduc până la ieșire și când revin la recepție am impresia că visez. Risa este lângă un domn și vorbesc cu recepționera. Scutur din cap crezând că visez, dar este chiar ea. De când am văzut-o prima dată am simțit ceva aparte pentru ea. Nu sunt un bărbat romantic, dar ochii ei verzi mi-au dat lumea peste cap. Multe nopți o visam că este lângă mine, știu...sună ciudat sa mă gândesc că ar putea fi ceva între noi. Nu cred că este o fată ușor de cucerit sau de impresionat. Știe ce vrea de la viață și asta se vede din toate gesturile ei. Este reținută și calculată când vorbește și nu își dă aere de divă . Pe lângă frumusețea ei, inteligența și caracterul cred ca sunt adevăratele motive pentru care mi-a atras atenția.
      A - Domnișoara Risa, este totul in regula?
      R - Bună ziua!... Da este totul ok. Și spune-mi doar Risa.
      O - Bună ziua! Domnișoară a avut o problemă la apartamentul unde trebuia să se cazeze și va trebui să stea la hotel o perioadă.
      A - Am înțeles. Risa, dacă te pot ajuta cu ceva te rog să îmi spui.
     R - Mulțumesc! Mă descurc singură. Nu sunt probleme grave.
     A - Silvia! Pentru domnișoara o ofertă bună te rog.
     S - Desigur dl. Koç
     R - Dl. Ali nu e nevoie. Mă descurc singură.
     A - Da..știu..te aștept diseară la ora 19:00 la cină. La revedere!
    ~Cu un zâmbet pervers~ Nu accept refuz când e vorba de ea. Și dacă nu vrea o să o ajut. Vreau să aflu mai multe despre ea, de ce se muta în Istanbul? De aceea nici nu i-am dat de ales decât să ia cina cu mine. Se vede dorința de a fi independentă.
    A - CRED CĂ M-AM ÎNDRĂGOSTIT!

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum