Vis Devenit Realitate

10 1 0
                                    

    Astăzi am aflat că sunt admisă la universitate, sunt foarte fericită și vreau să ies la o cafea cu prietenele mele Ana și Roxana. În drum spre cafenea mă sună mama și îmi spune că a găsit un apartament de închiriat foarte aproape de universitate. Știu ca pot să stau la cămin, dar mama și tata au insistat să stau singură pentru a avea intimitatea mea și liniște pentru a învăța.
   În tot acest timp nu știu de ce, dar m-am gândit la Ali. Sunt curioasă dacă a venit în România la Vlad. Nu știu dacă ce simt e obsesie sau dragoste. Nu am fost niciodată îndrăgostită, iar singura relație care am avut-o a fost în clasa a 10a, în care am ieșit de 3 ori la un suc și ne țineam de mână. După 2 săptămâni l-am văzut cu alta fată, probabil caută doar distracție iar eu nu i-am oferit. De atunci m-am concentrat doar pe învățat pentru a ajunge la  Istanbul. Știu ca poate la 16- 17 ani dragostea e frumoasa, dar mai frumoasă este când te îndrăgostești la 19 -20 deoarece poți vedea mai ușor prin omul de lângă tine și sa nu ajungi bătaia lui de joc, sa fi înșelat sau chiar agresat verbal și fizic. Mereu am detestat oameni care se comporta urat.
                              ***

     Ziua cea mare a sosit și mă întorc în Turcia. Mama a zis că la aeroport mă va aștepta o mașină și mă va duce direct la apartament. Nu știu de ce dar mă simt libera. Părinți mei nu au fost niciodată stricți cu mine din contră , mă indemnau să ies la petreceri să nu ratez cei mai frumoși ani. Mereu refuzam și le spuneam că viața mea va fi frumoasă oricând și la orice vârstă dacă muncesc pentru visele mele.
       Ajunsa la cazare mă așteaptă un domn de vreo 45 de ani, Omar. Urcăm cu liftul pana la etajul 12 și mă bucur că sunt la înălțime, să pot vedea orașul de sus. Omar deschide ușa și își pune mâinile în cap. Eu în spatele lui nu văd ce sa întâmplat dar sunt sigura ca nu e de bine. Se dă din ușă și eu când văd îmi vine sa cad jos, nu se poate una ca asta. Tot apartamentul este o mare de apa. Omar întra înăuntru să vadă ce sa întâmplat și suna pe cineva sa vină sa repare țeava. Nu pot sa cred ca se întâmplă asta, eu unde voi sta?
    O - Domnișoara Raisa, îmi pare rău pentru asta. Ieri totul era în ordine. Repararea apartamentului va dura cel puțin o lună.
    R - Înțeleg, dar eu unde voi sta? Până la urmă am plătit pe 6 luni chiria.
    O - O să găsim o soluție. Dacă nu vă deranjează să rămâneți 2-3 zile la un hotel până rezolv situația. Cunosc un hotel bun în apropiere, iar cu chiria vă vom înapoia banii.
   R - OK. Cât timp va dura să îmi primesc banii înapoi?
   O - Probabil maxim două săptămâni.
  

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum