Seara trecută a fost superbă. Cu fiecare privire la ceva nou îmi sărea inima de fericire ca sunt aici. Ne-am plimbat cu vaporul pe Bosfor, ne-am plimbat pe mal și am luat cina la o terasă cu vedere. Toate astea au fost minunate, până l-am văzut pe el. Ali statea la doua mese de noi și se uita fix la mine. Era cu încă doi bărbați îmbrăcați elegant și discutau.
Privirea lui mi-a dat fiori reci, sunt sigura că a observat. Vlad îmi face cu ochiul și îmi spune în șoaptă:
V- Ce să întâmplat? Ai văzut o fantomă ?
R - Nu... Sunt bine. Mă gândeam doar.
V- Și ai vrea să te cred? Nu îți place mâncarea sau nu te simți bine?
R - Sunt bine... ~Și ma întorc la farfuria mea.~
Nu durează 5 minute și simt o prezența în dreapta mea. Ridic privirea și simt că îmi fuge pământul de sub picioare.
A - Bună seara! Ce coincidență sa vă întâlnesc aici.
Se uită la mine cu un zâmbet pervers și nu știu de ce, dar am impresia ca nu este o "coincidență ".
V - Ooo... Domnul Ali, ce surpriză. ~Apoi dau mâna~
Damian, un domn mai învârstra din grup, îl invita pe Ali să stea cu noi. Eu mă uit la masa unde stătea și văd că cei doi bărbați au plecat. Probabil a avut o întâlnire. Își trage un scaun de la altă masă și se pune în capul mesei lângă Vlad și lângă mine... Mi-aș dori să fug. Nu știu de ce acest bărbat îmi oferă atâtea emoții, nu e prima dată când văd un bărbat frumos și au fost mulți care chiar s-au dar la mine. Ali nu este un bărbat care în vreun fel să pară pervers, nu pare interesat de fete de 18 ani. Poate toate emoțiile care le simt sunt datorită prezenței lui dominante. Este un bărbat impunător, dur și se pare, îi place să se hrănească cu frică celor din jur.
A - Domnișoara, te simți bine?
R - Da da. Sunt bine. ~Spun speriată și mă fac mică în scaun~
V - Risa, sigur te simți bine? Ești toată albă la fața. Dacă dorești te pot însoți la hotel.
Vlad este foarte grijuliu și îi văd pe toți din grup că sunt cu ochii pe mine așteptând un răspuns. Oare chiar așa de rău arăt ??
R - Sunt bine. Nu te deranja. Mă descurc să merg și singură . Nu e departe de aici. ~Mă ridic și îmi iau geanta. ~
V - Nu se poate să mergi singura. Dacă pățești ceva. Nu cunoști pe nimeni.
R - Kendi başıma halledebilirim. ( Pot să mă descurc singură.)
Toți de la masă nu mai vorbesc nimic și se uită la mine. Nimeni nu se aștepta să știu turcă , mai ales Dl Ali, pare surprins total. Se pare că nu doar el poate face furori cu prezența lui. Mă amuz în sinea mea de reacția lui, ma ridic și plec.
A - O conduc eu până la hotel, oricum am treabă acolo.
V - Să mă anunți când ajungi. ~Strigă în urma mea~
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceRaisa (Risa) are 19 ani și dorește sa studieze în Istanbul la Universitatea Koç, la domeniul afaceri. Ali are 25 de ani și este CEO la cel mai mare lanț de hoteluri din Turcia. Oare pot cei doi să își găsească iubirea? Diferența de cultură și vârst...