Înapoi Acasă

16 1 0
                                    

   În drum spre hotel Ali este în spatele meu, mă urmează fără să zică nimic. Mă simt de parcă a-și fi urmărită de un lup. Este foarte silențios, nici nu i se aud pași, din când în când mă uit cu coada ochiului să văd dacă mai este în spatele meu.
   Nu îmi e frică de el, nu îmi e nici rușine, dar pur și simplu mă comport ca un copil de 8 ani când se ascunde în spatele părinților când întâlnește persoane noi. Se pare că tata avea dreptate să mă trateze ca pe un copil.
   Ajunși în față hotelului Ali îmi vorbește.
   A - Ești sigură că te simți bine? Dorești să trimit un medic în cameră?
   R - Este în regulă. Am nevoie doar de odihnă .
   A - Bine. Dacă ai nevoie de ceva suni la recepție. Noapte bună!
   R - Noapte bună și... Mulțumesc!
 
    În dimineața următoare m-am trezit foarte bine dispusă. Nu vreau ca prezența lui să îmi strice vacanța. La micul dejun toată lumea vorbea și discuta despre ce vom vizita astăzi. Mă bucur că nu l-am văzut pe Ali prin preajmă. Doar ideea că el este aici îmi dă fiori. Vreau ca săptămâna asta să nu îl mai văd, vacanță asta este despre viața în Turcia. Dacă o să vin aici la universitate vreau sa cunosc puțin și locurile din oraș. Poate când nu o să am cursuri o să vizitez mai mult orașul și să cunosc mai mult cultură și tradițiile lor. Îmi place această țară și mi-aș dori să locuiesc aici după ce termin studiile.


                           ***

     Toată săptămâna am vizitat locuri noi și interesante. Încep să iubesc mai mult Turcia și sunt sigură că o să mă adaptez ușor la viață de aici.
    Astăzi este ultima zi din vacanța aceasta și mă bucur că plec din acest hotel, chiar dacă mi-a plăcut foarte mult, vreau să plec de aici să scap de stresul numit Ali. Nu prea am dat peste el pe aici și sper să nu îl mai întâlnesc. Cred că orice femeie se poate îndrăgosti ușor de un bărbat ca el, iar lui nici să nu îi pese. Nu vreau să fiu victima unui "hoț de inimi". Ne adunam toți în recepția hotelului pentru a aștepta transportul spre aeroport.
   A - Sper că v-ați simțit bine aici.
   V - A fost grozav, te aștept în România. ~spune Vlad dând mana cu Ali ~
   A - O să îmi fac timp să te vizitez.
Ali dă mâna cu toți membri grupului iar eu sunt ultima.
   A - Sper să ne mai întâlnim.
  Dau din cap aprobând. ~Eu sper să nu ne mai întâlnim. ~

   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum