Jisung dolan gözlerini umursamadan yalvarmaya başlamıştı.
"Lino söz veriyorum eğer tedavi alırsan boy boy çocuklarımız olur... Yemin ederim"
Bir beden çift kişi jisung'u yok ediyordu. Kiminle ne hayal kurduğunu kime ne dediğini bilmiyordu.
"Bu kadar mı korkuyorsun benden"
"Lino bebeğimiz olması için daha çok erken ve bu sağlıklı değil..."
Lino kollarını jisung'a sarılmıştı. Boynunu kokuluyordu.
"Hani nolur ver onları bana"
Jisung'da kollarını Lino'ya dolamıştı.
"Hadi..."
"Başkası mı var?"
Aniden kucağına yanımdaki fısıltı ile tiremişti. Herşey daha kötüye gidecek gibi hissediyordu. Bebeği başkası olduğu için istemediğini sanıyordu.
"Lin-lino"
Ger çekilip uzaklaşma başlamıştı.
Bağırsa, ağlasa, kırsa, dökse kimse duymaz Lino da durmazdı.
"Başkası mı var dedim sana"
Üzerine gelen ve soluğu burnundan alan Lino'nun daha fazla yaklaşmasını istemediği için ellerini zombi gibi önüne uzatmıştı.
"Başkası mı var dedim!? Neden konuşmuyorsun!? Başkası mı var diliyorum duymuyor musun lan!?"
"Lino yemin ederim hayatımda senin dışında kimse yok.. Tek arkadaşım, tek ailem, tek tanıdığım sensin yemin ederim kimse yok hayatımda herşeyim sensin"
İri bedenin parmakları yumuşak tutamları bulmuştu.
Bağırıyor ve elindeki tutamlara işkence yapıyordu.
"Kiminle aldatıyorsun beni!?"
Jisung'un yanaklarına baskı yaparak kafasının arkasını duvara vurmuştu.
"Hani istiyordun bebeği... Ya şu an hamileysem ve sen bebeğini öldürürsen"
Zar zor konuşup kafasını yere etmişti. Hızlı şekilde nefes alıp veriyordu.
"Sana olan aşkımı görmüyor musun!? Sana her ne kadar senden nefret ediyorum desemde seni bırakabiliyor muyum!?"
"Aşk mı!? Hani nerde aşk!? Nerde bahsettiğin o aşk!? Her gün vuruyorsun bana! İstemesem canım çok yansa bile zorla dokunuyorsun bana! Aşk bu mu!? Zorla hamile kalmamı istiyorsun! O bebeği seni gibi birine vereceğime karnımı bıçaklar öldürürüm daha iyi! Minho'nun tırnağı bile olamazsın sen!"
Karşısında ki kişi kendini kendine şikayet ediyordu resmen. Duygusuz bir ifadeyle elini jisung'un boynuna yerleştirmişti.
"Aşkı bilmeyen sensin meleğim, benim sadece küçük bir hayalim vardı... Baba olmak, eşim buna engel oluyor. Bende o yüzden zorla yapıyorum"
Alaycı bir yüzü vardı Minho'nun. Elinde büyümesini gelse kahkaha atacaktı.
Jisung sinirle bağrmıştı. Korksa bile ikna etmesi gerekiyordu bu adamı.
"Ne istiyorsun benden artık yeter! Bıktım bu tavırlarından! Bıktım senden!"
Minho'nun bir yanı dünyada sadece o ve kendi varmış herşey peri masalından çıkmış gibi hissettiriyor diğer yani ise onu uçurumdan itip yeniden diriltiyordu.
"Hmm düşünmedim daha önce ama eğer birkaç tanesi de oluyorsa söyleyeyim. Sex, göz yaşların, çığlıkların, belki bedenindeki bazı yaraların sahibi olmak hemsinden önce de küçük bir bebek. Hiç olamzsa küçük bir bebeğimiz olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Kimsin Sen....? | MinSung
Fanfiction★OMEGAVERSE// ★TAMAMLANDI// Jisung kişilik bozukluğu olan Minho ile evlenip hayatının en büyük hatasını yapar...