Özel bölüm (🧔🏻‍♀️✌🏻)

54 9 6
                                    


"Minho babaaa!"

İki bedende aniden yattığı yerden sıçramıştı. Oğulları yüksek sesle bağırmıştı. Ne olduğunu bile anlayamamışlardı.

Minho yattığı yerden kalkıp alt kata koşmaya başlamıştı.

Oğlu açık kapıdan, ıslak şekilde küçük bir kediyle içeri girmiş öylece duruyordu

"Oğlum iyi misin neyin var!?"

Telaşla oğlunun yanına diz çöküp kollarına ve bacaklarına bakmaya başlamıştı.

"Ya baba dur iyiyim baaaak"

Jisung telaşlı şekilde kalbini tutarak duvara yaslamıştı. Minho hâlâ çocuklarının önünde diz çökmüş şekilde duruyordu.

"Neden öyle bağırdın o zaman?"

"Süper babiş başka bir kedi buldum onu göstermek için bağırdım ama bu kadar hızlı şekilde uyanırsınız sanmazdımm"

Kirli ve ıslak kollarını Minho'nun boynuna sarmıştı. Derin derin kokluyordu babasını. Küçük çocuk için herşey bir çizgi filmi anımsatıryordu.

Küçük kedi bağıra bağıra jisung'un yanına gitmişti.

Oğulları Minho'nun boynunu bırakıp jisung'un yanına gitmiş bacağına sarılmıştı. Babasının ilgisini çekmeye çalışıyordu.

"Jiji babaa çok küçük buna da bakalımm"

"Bakalım meleğim bakalım... Lütfen bir daha bunu yapma"

"Ya yerim senii korktun mu senn?"

Küçük çocuk jisung ile alay edercesine konuşmuştu. Minho arkadan yaklaşıp çocuklarını kucağına almış ve zıplatmıştı.

"Babaaa! Daha yükseğe!"

Jisung çocuğu Minho'dan alıp yere bırakmıştı.

"Napıyorsunuz siz!? Sen ıslak ve kirlisin hasta olacaksın! Sende yeni uyandın ya oğlumuzu düşürsen!"

"Jisung"

"Jiji baba"

İkiside dargın bir seste söylemişti. Baba oğul birbirlerine bakıp jisung'un üzerine yürümeye başlamışlardı.

"N-ne? Neden öyle bakıyorsunuz? Minho?"

En sonunda jisung hızlıca yatak odasına koşmuştu. Oğlu ve kocası arkasından gelip üzerine atlamıştı.

Her yerini ısırıp gıdıklıyorlardı. Gülerek diğerlerine karşı koymaya çalışıyordu.

Minho aniden oğluna hainlik yapıp oğlunu jisung'la aralarına atmıştı.

Aniden iki babası da gıdıklayarak ısırmaya başlayınca bir hayali daha gerçek olmuştu küçüğün.

Gülüp diğerlerinden kurtulmaya çalışıyordu.

"Baba- jisung baba! Durun HAHAHAH!"

En sonunda hepsi yorulmuş şekilde kendilerini yatağa atmışlardı.

Minho hem eşini hem oğlunu kolları arasına almıştı.

"Jiji babaa neden bizde Minho babamı ısırmıyoruz!?"

Çocuk heyecanla sormuştu. Jisung'dan aldığı cesaret ile Minho'nun üzerine atlamıştı.

Babasının tek hareketi ile ayakları yerden kesilmişti.

"Baba?"

"Oğlum?"

"Ama hile yapıyorsun?"

"Hayır sende beni tutup havaya kaldırabilirsin?"

Peki Ya Kimsin Sen....? | MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin