8

462 111 95
                                    

8

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


8.Bölüm: Aranızda ne var?

"Hiçbir gücün karşımda duramayacağına inanırdım hep. Gözlerin en büyük silahın oldu, savunmasız kaldım mağrur bakışlarında...".
(Mh. Jungkook)

***

"Soobin...bebeğim.". Taehyung kirpik diplerinden sızan göz yaşlarını silip, Jungkook'a bir bakış atmış ve burukça ona gülümsemişti. Jungkook ise büyük bir şevkatle, Taehyung'un omzunu sıvazlamıştı.

"Abi...sen misin? Siktir...". Soobin abisinin sesini duyduğu an öyle şaşırmıştı ki, sesinin titremesine bir türlü mani olamamıştı. O da babasının başına gelenlerden haberdar olmuştu. Çünkü Jungkook dediği gibi sözünü tutarak Soobin'i de en iyi şekilde korumak üzere himayesine almıştı. Jungkook'un adamlarından bir kaçı Seoobin'le iletişime geçmişti.

Fakat Soobin gerçeği öğrendiği günden beri Taehyung ile ilk defa iletişime geçebilmişti...

"Evet benim...".

"Tüm bu olanlar neyin nesi böyle hyung? Bir kaç gün önce okul çıkışıma bir kaç tane adam geldi. Babamın öldüğünü söylediler. Bu doğru mu? Hem sen nerdesin şu an? Bu kimin telefonu?". Soobin endişe ile arka arkaya konuştuğunda Taehyung da ıslak yanaklarını silip, Jungkook'a kaçamak bir bakış atmıştı. Ona o kadar minnettardı ki...ne yaparsa yapsın ona tüm bu iyiliklerinin karşılığını ödeyemeyeceğine emindi...

"Sakin ol her şeyi anlatacağım...". Taehyung cümlesine devam etmeden önce Jungkook oturduğu yerden kalkıp, terasa çıkmıştı. Çünkü Taehyung'un, kardeşiyle rahat rahat konuşmasını istemişti.

O gider gitmez ise Taehyung heyecanlı bir şekilde konuşmuştu. "Senin yanında gelen adamlar var ya? Onların patronu bizi kurtardı Soobin. İşte şimdi de Jeon Jungkook'un evindeyim.".

"Neden böyle bir şey yaptı ki? Bir amacı olabilir. Ona güvenme güzelim...". Soobin doğal olarak abisi için endişe ediyordu. Jungkook'un onları himayesine alması, abisini kendi evine alması ona çok tuhaf geliyordu. Bu durum elbette ilk zamanlar Taehyung'da tuhafına gitmiş olsa dahi şimdi bunu neden yaptığını daha iyi anlıyordu.

"Endişelerin yersiz bebeğim. Jungkook o kadar iyi biri ki...geldiğimden beri el üstünde tutuluyorum, kötü bir muamele bile görmedim. O iyi bir insan...". Soobin her zaman abisinden daha uyanık olduğu için Taehyung'un bu sorgusuz sualsiz tavırlarını saçma buluyordu. Ve onu gerçekten saf bulmaktan kendini alıkoyamıyordu.

Taehyung gerçekten saf bir insandı. Karşısına Jungkook yerine başka biri çıkmış olsaydı belki de başı çoktan yüzlerce kez derde girmiş olurdu.

"Babamı kim öldürdü peki?". Soobin'in henüz bu gerçekten haberi yoktu. Taehyung ise bu gerçeği ona nasıl söyleyeceğini bilemiyordu. Öyle süslü laflar da etmeyi bilmediğinden doğrudan söyleyivermişti.

Mafia Boyfriend | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin