4

460 108 90
                                    

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.Bölüm: Kıskandın mı?

"Kalbimin anahtarı ellerinde. Boş ver, at gitsin uçsuz bucaksız bir uçurumdan aşağı. Gözümde, gönlümde sende zaten..."
(Mh. Jungkook)

***


Jungkook saatler önce evden çıkmıştı. Taehyung ise kendini çok yalnız hissediyordu. Bu evdeki kimseyi tanımıyordu. Zaten kimse onunla konuşmuyordu da...

Hyungunun yokluğunda biraz evi gezmişti. Daha doğrusu gezmeye çalışmıştı. Malikâne o kadar büyük ve karışıktı ki Taehyung kaybolma korkusuyla pek fazla dolaşamamıştı.

Şimdi ise Jungkook'un odasına gidiyordu. Jungkook sonuçta kendi odasının temizlik görevini Taehyung'a vermişti değil mi? Bu yüzden rahat rahat girebilirdi hyungunun odasına...

Taehyung, Jungkook'un odasına girdiği ilk an da burnuna dolan sigara kokusuyla yüzünü buruşturduğu gibi hızla gidip odanın penceresini açmıştı. Bu odayı temizleyen hiç kimse yok muydu? Her yer çok dağınık görünüyordu. Halbuki bu sabah temizlenmiş olması gerekiyordu. Çünkü Taehyung bu görevi yarından itibaren üstlenecekti.

Etrafta bakışlarını gezdirmişti. Oda o kadar kasvetliydi ki Taehyung'un şimdiden içi daralmıştı. Her yer simsiyahtı. Dolaplar, yatak başlığı, nevresimler, halı...

Hiç bunalmıyor mu bu kasvetin içinde diye düşünmüştü. Parkenin üstündeki küller, sigara izmaritleri, ah bir de şey...boş prezervatif paketleri. Odanın her yerindeydi, bilhassa yatağın altında.

Jungkook'un sevgilisi mi vardı acaba? Taehyung bu olaslığı düşünmeye başlamıştı elinde olmadan. Eğer durum böyleyse, Taehyung buna gerçekten çok üzülürdü...

Çünkü buraya geldiği günden beri içinde anlamlandıramadığı bir his vardı ona karşı. Ondan hoşlanıyor muydu? Hayır...yani sanırım. Ancak onu çekici buluyordu. Bu gerçeğin manası neydi peki?

Daha fazla düşünmeyi bırakıp, oyalanmak yerine gidip odadaki perdeleri çıkarmış daha sonra nevresimleri tek tek çıkarıp kirli sepetine atmıştı. Halıyı da usulca yere silkeledikten sonra rulo yapıp odanın bir köşesine koymuştu.

Ama elinde hiç temizlik malzemesi yoktu. Nasıl temizleyecekti ki burayı...

Apartopar odadan çıktığı gibi koridorda karşılaştığı bir hizmetliyi durdurup ondan elektrik süpürgesi, bir kova su, bez, bir kaç da deterjan istemişti. Kadın onu sorgulasa dahi bu durum onun da işine geldiği için Taehyung'u ikiletmeden dediğini yapmıştı. Taehyung'un boş boş oturması evdeki en vasıfsız insanlara bile dert olmuş vaziyetteydi. Daha şimdiden Taehyung'un arkasından konuşuyorlardı. Bu insanlar çok kötüydü...

.
.
.

Bir kaç saatin sonunda nihayet temizliği bitirmişti. Öyle çok yorulmuştu ki. Ama tanrı şahit değmişti. Oda tertemiz olmuş, sigara kokusundan eser kalmamıştı. Önceki siyah eşyalara nazaran da, Taehyung kar gibi beyaz nevresimler, bembeyaz tül perdeler ve saçaklı beyaz bir halı seçip sermişti yere. Oda artık Taehyung'un içini aydınlatıyordu.

Mafia Boyfriend | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin