11

446 109 150
                                    

11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11.Bölüm: Ha- yoo. Bir tek sen...

"Sensiz bir anlamı olmayan bedenim, öpüşünle can bulsun, yeniden var olduğunu hissettsin istiyorum. Öp beni, hayatımı bana bağışla. Nefes almam için dudakların lazım sevgilim..."
(Mh. Taehyung)

***

Taehyung hâlâ, Jungkook'un göğsündeydi. Kokusuyla öyle bir kendinden geçmişti ki. Utanmasa tam bu şekilde uykuya dalabilirdi. Derken Taehyung onu dafa fazla rahatsız etmemek için, Jeon'dan ayrıldığında Jungkook buna izin vermekten başka bir şey yapmamıştı.

Ancak ona kalsa Taehyung'u hiç bırakmazdı...

"Özür dilerim...sinirlerim bozuldu.". Taehyung usulca burnunu çektiğinde, Jungkook güçlükle uzanıp genç oğlanın gözlerinin önüne düşen tutamları kulağının arkasına sıkıştırmıştı.

Taehyung şu an heyecandan neredeyse nefes almayı bile kesmişti.

"Bir daha olmayacak. Yanındayken kimseyi incitmeyeceğim, söz veriyorum.". Jungkook tatlı tatlı konuştuğu sırada içeri, en güzel anların katili olan Sehun girmişti...

"Patron. Herifi şehir hastanelerinden birinin önüne atacaklar. Olur da konuşursa diye de dilini kest-". Sehun'u susturan şey, Jungkook'un bakışları olmuştu. Taehyung'u işaret ederek, gözlerini ikazi bir tavırla kocaman araladığında, Sehun'un bakışları Taehyung'a kaymış ve durumu anlayıp susmuş, konuşmaya devam etmemişti.

"Gel Sehun. Yardım et. Şu yaramı temizleyip, sar.". Sehun hızlıca Jungkook'u onayladığında, Taehyung geri çekilmişti. Daha doğrusu çekilmek istemişti. Ancak Jeon onun elini tutup yatağa yeniden oturtmuştu.

Sehun, Jungkook'un yarasıyla ilgilenirlen Jungkook sadece ayaklarının dibine oturan güzel oğlana bakıyordu. Ancak Taehyung onun kadar cesaretli değildi, ne zaman gözgöze gelseler Taehyung utançla dudaklarını ısırıp, başını yere eğiyordu.

"Tamam patron hallettim. Şu ilacı da için, ağrınızı alır.". Jungkook, Sehun'un uzattığı ilacı ve suyu alıp içmişti. İşte şimdi daha rahatlamış hissediyordu...

Ama şöyle bir gerçek de vardı. Jungkook ilk kez yaralanmaktan korkmuştu bugün. Çünkü artık Taehyung vardı.

"Hadi Taehyung biz çıkalım, patronun dinlenmesi lazım.". Sehun odadan dışarı çıkacağı an arkasına dönüp Taehyung'a seslendiğinde Jungkook hızlıca Taehyung'un gözlerine bakmaya başlamıştı. Gitme der gibi tatlı bir bakış vardı gözlerinde.

Taehyung ise bunu fark ettiği an başını olumsuz bir şekilde sallamıştı. Gerçi fark etmese bile kalacaktı..."Yok hyung sen git. Ben biraz daha duracağım. Ya bir şeye ihtiyacı olursa...". Sehun durumu anlamış ve Taehyung'a sinsi bir gülüş atmıştı. Daha sonra ise tek kelime etmeyip odadan çıkmıştı.

Mafia Boyfriend | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin