Αγαπημένοι μου ήρθε η μεγάλη ώρα της γνωριμίας μας! Η στιγμή που όλα αρχίζουν. Έτσι θα δημιουργήσουμε μία δυνατή παρέα και θα προσπαθήσουμε να εξοικειωθούμε ο ένας με τον άλλον και την ιδέα ότι μοιραζόμαστε ένα κομμάτι του εαυτού μας!
Αυτό που πραγματικά χρειάζεται σε ένα τόσο τολμηρό ξεκίνημα είναι η όρεξη, η διάθεση και ο ενθουσιασμός. Εξοπλιστείτε με αυτά και δεν θα χάσετε! Μην ξεχνάτε πως σε αυτό το club μπορείτε να συμμετάσχετε ακόμη και εάν δεν είστε τόσο ενεργοί, δεν χρειάζεται να είστε με ένα κινητό στο χέρι. Όπως είπαμε και στο προηγούμενο κεφάλαιο μπορείτε να απαντάτε σε ένα σχόλιο και εβδομάδες μετά ή να προτείνετε θέματα ή ακόμη να στείλετε mail μήνες μετά. Δεν θέλω να πιέζεστε για να είστε εδώ. Η πίεση καταστρέφει την χαρά και το όμορφο κλίμα. Από την άλλη εγώ θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο τυπική γίνεται. Καταλαβαίνετε, όμως, ότι θα μπω στο τέταρτο και τελευταίο έτος της σχολής μου και θα είμαι λίγο πιεσμένη. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο δημιούργησα το group therapy για να έχω ένα καταφύγιο εντός της εφαρμογής και μια παρέα που θα με κάνει να θέλω να κρατήσω επαφή εδώ!
Και πώς ακριβώς θα γνωριστούμε; Αφήστε το πάνω μου!
Δημιούργησα μια φόρμα ερωτήσεων τύπου συνέντευξης, στην οποία απαντά ο καθένας που θέλει να λάβει μέρος έστω και για ένα μόνο κεφάλαιο {εάν δηλαδή θέλει να εξομολογηθεί ή να ζητήσει συμβουλές για κάτι θα ήταν καλό να συμπληρώσει τις ερωτήσεις γνωριμίας πρώτα}.
1. Το όνομα σου ή έστω πως θέλεις να σε φωνάζουμε μέσα στο club?
2. Τι ηλικία έχεις και τι ηλικία νιώθεις πραγματικά σωματικά και ψυχικά?
3. Με τι ασχολείσαι; Είσαι μαθητής/μαθήτρια, φοιτητής ή εργάζεσαι?
4. Σε ικανοποιεί η δουλειά ή η σχολή σου; Εάν όχι, με τι θα ήθελες να ασχοληθείς;
5. Εκτός από την συγγραφή και την ανάγνωση, με τι σου αρέσει να γεμίζεις τον ελεύθερο χρόνο σου;
6. Πες μου μία ταινία, μία σειρά και ένα τραγούδι που σε χαρακτηρίζει.
7. Ποια είναι η προσωπική σου κατάσταση; {μετράνε όλα πιστέψτε με ;) }
8. Έχεις κατοικίδια; Εάν ναι πόσα και πως τα λένε;
9. Πες μου το καλύτερο και το χειρότερο στοιχείο του χαρακτήρα σου καθώς και τις συνήθειες σου. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
10. Εκμυστηρεύσου έναν φόβο και μία ανασφάλεια σου γραμμένα με συντομία. Πιστεύετε πως θα τα ξεπεράσετε ποτέ;
Θεωρώ πως οι δέκα αυτές ερωτήσεις είναι μία καλή αρχή για να γνωριστούμε και να νιώσουμε ελάχιστα πιο άνετα μεταξύ μας. Το πρώτο μεγάλο κεφάλαιο δεν θα πραγματευτεί βαριά και δύσκολα θέματα όπως είναι η θρησκεία ή η πολιτική, αλλά πιο ανάλαφρα!
Ελπίζω να έχουμε συμμετοχή και να σας αρέσει σαν ιδέα αυτό το project! Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να εξοικειωθείτε με αυτήν την ιδέα και να την αγαπήσετε ολοκληρωτικά, όπως την αγαπώ κι εγώ!
Και τώρα... ερώτηση κρίσεως: τι θέλετε να έρθει πρώτο ως θέμα του club;
Μέχρι την επόμενη φορά να ξέρετε πως σας αγαπώ <3 !
YOU ARE READING
Group Therapy
RandomΤο νέο πολυαναμενόμενο και ψυχαγωγικό club είναι κοντά σας! Εξοπλιστείτε με όρεξη, μεράκι, θάρρος και ακολουθήστε την νέα εμπειρία μέχρι τέλους! Θέλετε να μοιραστείτε τα άγχη και τα προβλήματα σας; Νιώθετε θλίψη και ενοχές για κάτι; Αποζητάτε συμβο...