Charles hátra döntött fejjel élvezte a jakuzzi vizének melegét. A fáradt izmai fokozatosan kezdtek ellazulni, a fájdalom, pedig szép lassan csillapodni.-Csatlakozhatok? - hallott egy lágy női hangot.
Kinyitva a szemét Marta-t pillantotta meg, ahogy a köntösét szorosan összefogta maga előtt.
-Természetesen.
Charles próbálta nem bámulni, de lopva mégis a nőt nézte. Lassan ereszkedett a vízbe, szembe helyetfoglalva az őt figyelő férfival. Charles megmozdult, és egyből fájdalmas grimasz jelent meg az arcán?
-Ennyire fáj?- kérdezte a nő.
-Sajnos igen. Holnap azt hiszem áthívom Andrea-t.
-Ha gondolod, én szívesen megmaszírozom.
-Tényleg? - kérdezte Charles, próbálva elfojtani a felkeltett érdeklődését.
-Igen - mondta Marta, miközben kiült a jakuzzi szélére, és maga elé mutatott.
Charles közelebb húzódott, és beült a nő lábai közé. A tekintete szabadon cikázhatott a meztelen combjain, mígnem egy erős nyomást érzett a vállán.
-Akkor, ha megengeded... - mondta Marta, miközben gyengéden elmozdította Charles-t a helyéről. - Először próbáljuk meg így.
Charles bólintott, és kényelmesen hátradőlt, miközben Marta elkezdte dolgozni a hátán. Az ujjak finoman, mégis határozottan mozogtak a fájdalmas izomcsomók felett, és a férfi érezte, hogy a feszültség fokozatosan feloldódik.
Akaratlanul is simogatni kezdte a nő vádliját a víz alatt, majd összeszedve a bátorságát felállt a vízben és a nő fölé magasodott. A vízcseppek végigcsurogtak a mellkasán, amit Marta az ajkába harapva nézett végig. Mikor realizálta, hogy elég feltűnően tette mindezt, elpirulva hajtotta le a fejét, Charles azonban az álla alá téve az ujját emelte fel a fejét.
Marta zavarodottan nézett Charles szemébe, aki a testén végig gördülő ízcseppekkel, elképesztő vonzó látványt nyújtott. A férfi kezei, a nő vállaira helyeződtek, az érintése meleg volt és határozott. Marta teste remegni kezdett, miközben a férfi a közelébe hajolt.
-Csak meg akartam köszönni a masszázst - mondta Charles.
A hangja suttogásként hatott, és ujjaival gyengéden simította végig Marta karját.
A nő szíve gyorsabban kezdett verni, miközben a férfi lélegzetét érezte a bőrén, ahogy Charles nyomott egy csókot a homlokára. Képtelen volt elrejteni a vágyat, ami már régóta feszítette, és a férfi közelsége most még inkább felerősítette ezt az érzést.
-Tudok még segíteni? - kérdezte halkan Marta. - Vágysz még valamire?
-Úgy mondanám, szükségem van valamire, vagy inkább valakire - felelte Charles szelíd mosollya.
ESTÁS LEYENDO
Napfény
Fanfic"Van, hogy egy nőnek, nem a méhéből, hanem a szívéből születik gyermeke." "Egyedül Chiara tart még életben." Köszönöm a borítót és a GIF-et @BlueBeliever