Toing Toing 🧁

44 1 0
                                    

- MR vs MRS CUPPY CAKE
by scharsae

MEMBUKA TIRAI.....

WAN ERUZ ZAYED
as Mr. Cupcake

"Usaha tangga kejayaan. You tengok je lah , I akan make sure u're mine one fine day! That's my promise. "

"No matter what I always love you, my Mrs cupcake, my Queen of life. "

"Pstt, hati-hati. Kadang-kadang yang paling benci itu lah yang akan dimiliki nanti."

"Please be my once in a lifetime, Queen."

NUR QUEEN ROSES
as Mrs. Cupcake

"You ni, hari-hari menyemak depan muka I. Naik hijau muka I ni asyik nampak you je! Eee tak suka lah. Pergi balik sana!"

"You buat lah kerja gila apa sekali pun, sikit pon I tak heran! I anggap you ni macam bakteria, tak nampak dengan mata kasar!"

"Boring nya hidup you, macam orang tiada life."

"Kalau betul you ikhlas sayangkan I... buatkan I cupcake. I nak 100 pcs. Deal?"

SAIFUL REZMAN
as Queen's secret lover

"Aku akan sentiasa tunggu kau, Roses. Walaupun beribu tahun yang aku perlu tunggu."

"Aku memang langsung tak layak berada di dalam hati kau ke? Sikit pun tak layak, ya?"

"Jaga diri, Roses..."

PUAN AMANDA
as Mr. Cupcake mom

"Selagi nyawa ibu dikandung badan, tak ada sesiapa yang boleh musnahkan rumah tangga anak ibu. Tak ada sesiapa yang boleh sakitkan anak menantu ibu."

"Maafkan ibu... Maaf sebab ibu tak tepati apa yang ibu ungkapkan dulu..."

But if you call for me , you know I'll run,
I'll run to you -

Happy reading , lullabies 🎀🧁☕🦢🐚

Start: Tue, 3 Sept 24
End: _
Total bab: _

MR vs MRS CUPPY CAKE Where stories live. Discover now