Sabah nedense kendi kendime erkenden uyanmıştım .Dün çok yorulduğum için odaya gelir gelmez uyudum ,bu yüzden odama yerleşememiştim ,ne hikmetse yusufta yan odamda kalıyordu.neyse onu kafaya takmayarak banyoya gidip güzel bir duş aldım.Dişimi fırçaladıktan sonra sıra bakımlarımı yapmaya gelmişti ,onları da hallettikten sonra sıra odaya yerleşmeye gelmişti.Önce bavulumu açıp kıyafetlerimi dolaba yerleştirmekle başladım.sonrasinda ayakkabı ve takılarımı da yerleştirdikten sonra yerleşme işi bitmişti artık.
Sıra kombin yapmaktaydı. Kahvaltı yaptıktan sonra müzeleri gezip not çıkaracaktım.
Kombinimiz böyle ♡
Sıra makyaj yapmaktaydıı.önce güneş kremi sürdüm,sonra allık ve maskara ,son olarakta dudağıma tint ve gloss sürdüm ve hazırdım.son olarak parfüm sıkarken odanın kapısı çaldı. Okuldan arkadaşlarımdır diye düşünmüştüm ama yanılmışım gelen kişi yusuftu.
Yusuf-günaydın
Eda -günaydın
Yusuf-hazırsan kahvaltıya birlikte inelim
Eda-olur 1 dakika bekle hemen geliyorum.
Yusuf- tamam bekliyorum ben
--☆☆☆
Parfümümü sıktıktan sonra aynada kendime son kez bakım odamdan çıktım.yusufta beni kapıda bekliyormuş zaten birlikte aşağıya inip restorant kısmına geldik.herkes kendine tabak alıp yiyeceği şeyleri koydu ben kendime
Pankek,filtre kahve ve meyve almıştım.yusuf ise omlet ,çay ve peynir almıştı hemen bir masa bulup yemeğe başladık .Yusuf-sen buraya tatile mi geldin?
Eda-yani aslında okul gönderdi burada ki müzeleri gezmemiz için .Bu sayede tatil de yapmış oluyorum.sen ne için geldin?
Yusuf-ben normal tatil için geldim
Eda-iyiymiş.
Yusuf-benim sana bisey demem gerekiyor
Eda-tabiki dinliyorum
Yusuf-ben senden hoşlanmaya başladım .
Eda-şaka yapmıyorsun değilmi?
Yusuf-hayir niye şaka yapayım, sen simdi sorarsın bu kadar kısa sürede nasıl aşık oldun diye,ben senden daha önceden de hoşlanıyordum ama sana belli etmedim.
Eda-yani bende sana birşeyler hissediyorum.seninle sevgili olurum .seni daha yakından tanırım hem.
Yusuf-gerçekten şu an hiç gerçekleşmeyecek zannetmiştim. Benden nefret ettiğini düşünüyordum.
Eda-ilk başlarda ne söyliyim bi gıcık olmuştum ama sonrasında sevmeye başladım.
Yusuf- o zaman duygularımız karşılıklı sevgilim
○○○♡♡♡♡♡○○○○○♡♡♡♡♡○○○○○♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Akşamı
Подростковая литератураbir yaz akşamı olan karşılaşma hayatımı nasıl etkileyebilir di ki?