Havaalanı tahmin ettiğim gibi biraz soğuktu hemen ceketimi giydim ve uçağı kaçırmamak için koşturarak ilerlemeye başladım.Bineceğim uçağın anosu yapıldı ve bende uçağa gelmiştim zaten.hemen uçağa binip yerime kuruldum.Duru bu gün gelemiyordu çünkü biletini almayı unutmuştu.kendime yeni bi kitap almıştım onu okumaya başladım yolculuk çok uzun değildi 1 saat 15 dk filan sürecekti . 20 dk kitap okuduktan sonra biraz kestirdim .uçaktan inmeye 10 dk kala hostes tarafından uyandırıldım.e sonuçta saat baya geç olmuştu uykum vardı.Kalan 10 dk da ise kendime gelmeye çalıştım.
uçaktan indiğimde ise acıktığım için havaalanında bi kafe buldum .sandviç ve kahve aldım bunları yerken uçaktan indiğimi söylemek için babamı aradım . Yemeğimi yedikten sonra tam kafeden çıkarken valizimin tekerlekleri kırıldı .içimden derin derin nefes alarak sakinleşmeğe çalıştım.neyse diyerek valizi elime aldım ve bu şekilde ilerlemeye devam ediyorum ki pat diye yere yapıştım kafamı kaldırdığında ise bu görüntüyü görmeyi beklemiyordum.
Valizim yusufun üzerinde bende valizimin üzerindeydim. Hemen yerden kalkıp toparlanmaya başladım bu sırada yusufta kalkmıştı tabi.
----------
Eda-yine mi sen, ne işin var buradaYusuf-bende sana meraklı değilim herhalde antalyaya tatile geldim.
Eda-nee antalyaya tatile mi geldin !
Yusuf-evet ne var bunda
Eda-BENDE ANTALYAYA TATILE GELDIM!
Yusuf-ee olabilir ne var bunda
Eda-Allahım sen beni neyle sınıyorsun yarabbim.çekil şurdan gideyim sende kendi işine bak .
Yusuf-valizinin tekerlekleri nerde?
Eda-elinin köründe, S-A-N-A-N-E!!
Yusuf -of aman be sana bişey diyende kabahat .neyse ,taksiye gidene kadar valizini verde taşıyayım.
Eda-gerek yok hallederim ben
Yusuf-sonuçta aynı yerde taksi bekliyeceği ver de taşıyayım işte
Eda-iyi madem saol.
-------
Birlikte taksi bekleyeceğimiz yere doğru ilerledik. Taksi sırası epey çoktu.Yusuf-sen hangi otele gidiyorsun?
Eda-sherwood exclusive lara
Yusuf-bende o otele gidiyorum .burada da taksi sırası çok ben vıp araç çağırıcam sende benime gel burda sıra bekleme.
Eda-ayy çok iyi olurr.
Yusuf ise bu cevabıma gülümseyerek karşılık verdi.
10 dk sonra vıp araç gelmişti bizde hemen bindik. buradan otele 1 saatte gidiliyor du .yusufla yan yana oturmuştuk. Yalan yok yakışıklı çocuktu .yusufla sohbet ederken bizim fakültenin karşındaki fakültede olduğunu öğrendim ,artık iyi anlaşıyorduk onunla.sohbet ederken hiç beklemediğim bir soru sordu "sevgilin var mı?" Ben de yok anlamında kafamı salladım, bu seferde aynı soruyu ben ona sordum oda benim yaptığım gibi olumsuz bi şekilde kafasını salladı.
Baya uykum gelmişti .1,2 dakika gözlerimi kapatmıştım ..
YARIM SAAT SONRA
Yusuf-eda kalk otele geldik.
(yusufun sesiyle birlikte gözlerimi araladım. Yusufun omzunda uyuya kalmıştım... şaka gibiydi ya off )
----
Eda-kusura bakma ya uyuya kalmışımYusuf-önemli değil boynun tutulmuş mu?
Eda-yani biraz ama önemli değil şu an sadece odama gidip uyumak istiyorum.
Yusuf-bende aynı şekilde çok yoruldum .
-------
Otele girmiştik baya büyük ve güzel gözüküyordu. otele hocalar gelmeyecekti sadece seçilen birkaç öğrenci gelecekti.otelin girişindeki dinlenme yerinde okuldaki arkadaşlarımı görmüştüm yusufla vedalaşıp arkadaşlarımın yanına gittim. Arkadaşlarımla biraz sohbet ettikten sonra odama çıkıp derin bir uykuya daldım.--○○-----------------♡---------------♡-------------○○--
Evet bu bölümde bu kadardı elimden geldiğince hergün bölüm atmaya çalışıyorum ama okullar açılsa hergün bölüm atamayabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Akşamı
Teen Fictionbir yaz akşamı olan karşılaşma hayatımı nasıl etkileyebilir di ki?