6.bölüm hayaller☆

1 1 2
                                    

Sabah  güneşin yüzüme vurmasıyla huysuz bir şekilde uyandım.lan ben az önce ne gördüm?biz yusufla sevgili oluyorduk yok daha neler ama .

Söylenerek yataktan kalkıp banyoya girdim dişimi fırçalayın günlük  bakımlarımı yaptım .Gerçekten rüyamda gördüğüm gibi odama yerleşmemiştim .Ağzımın içinde küfür ederek valizimi açıp kıyafetlerimi dolaba yerleştirmeye başladım .yaklaşık 30.dk sonra işim bitmişti  yatağa oturup soluklanırken telefonum çaldı,arayan kişi duruydu aramayı yanıtladığımda ise Duru hava alanındayım beni almaya gelirmisin demişti .

Yerimden kalkıp giyindim nedense rüyamdaki kombinin aynısını yapmıştım . Makyaj yapmadan sadece güneş kremi sürdüm ve odadan çıktım.

Tam otelin çıkışına geldiğimde Yusufu gördüm ona gülümseyip günaydın dedim oda aynı şekilde karşılık verdi .
Duruyu bekletmemek için koşar adımlarla taksi aradım hemen bir taksi bulup çevirdim ve havaalanına geldim.Duruyu görürgörmez koşup boynuna atladım onu çok özlemiştim biz onunla kardeş  gibiydik hatta gibisi bile fazlaydı.Oda bana sarılarak karşılık verdi hiç vakit kaybetmeden taksi bulup otele gittik.
Duruyla aynı odada kalıcaktik

Duru-hadi plaja gidelimmm

Eda-kızım daha yeni geldin azcık götünün üstünde dur

Duru-ya off hadi zaten napcaz ki odada

Eda-tamam hazırlanalım o zaman.

Duru-bak gördünmü yine dediğim olduu

Eda-kudurmaa.önceki deniz maceramızı unuttun herhalde .

Duru-of tamam be herşeyde bunu hatırlatmak zorundamısın?

Eda-ayn canım demezsem olmaz

Denizde ne mi olmuştu bi oğlan duruya bakıp duruyordu bende hayırdır der gibi bi bakış attım meğerse çocuk durunun eski flörtüymüş .Duruda bana bisey söylemediği için ona  3 gün Trip atmıştım. 💅
♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 💅♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EDA.ÇİÇEK:@Duru.bulut Tatil başlıyor sizin içi de güzel postlar atıcam canlarım

       Duru.bulut,alara.yavuz,Yusuf.bolat.                ve 12.980 kişi beğendi
     

    
YORUMLAR KAPALI

-------------

Vee bir bölümün daha sonuna geldik yarında bölüm aticam bölümler efsane olucakk♡

Bir Yaz AkşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin