Denizden sonra Duru ile odamıza gelip duş aldık. Şimdi ise giyinip müzeleri gezmeye gidecektik.
Kombinim böyleydi fazlasıyla gezeceğimiz için rahat biseyler seçmiştim. Duruda hazırlanınca otelden çıkmıştık .
Bir taksi bulup ilk müzemiz olan Antalya arkeoloji müzesine gelmiştik burada bissüru ve çok güzel eserler vardı.Ankaradan baya farklıydı.1 saat kadar gezmiştik şimdi sıra not çıkarmaktaydı .Önce bi kafe bulduk ve öyle not çıkarmaya başladık . İlk olarak müzeler gezilecek ,sonra not çıkarılacak ve sonrasında da sınıfta sunum yapılacaktı ama sunumu biz yapmayacaktık .Allah'tan biz yapmıyorduk yoksa yorgunluktan bayılırdım.
Buradada işlerimiz bitince otele gittik .
Bu gün otelde yemekten sonra yaz festivali vardı yemekten sonra oraya da gidecektik .O yüzden duruyla şık bir kombin yapmalıydık. Hemen duş alıp hazırlanmaya başladık önce saçlarımızı yapmakla başladık. Ben saçımı düzleştirici ile düzleştirdim saçım zaten düz ama üstünden geçmek istedim.Duru ise uçlarını dalgalı yaptı belki biliyorsunuzdur ama Duru sarışın.
Şimdi sıra makyajdaydı çok abartmaya gerek yoktu normal bir makyaj da yaptıktan sonra sıra kombine gelmişti .Benim kombinim bu şekilde
Durunun kombini de bu şekilde
Duruyla tarzlarını pek uyuşmaz ben genellikle daha kadınsı olan şeyleri severim ama duru öyle değildi.
Tam kapıyı açıp odadan çıkarken yusufun bizim kapının önünde olduğunu görünce heyecandan kalp krizi geçirdiğimi zannettim .olum ben durduk yere niye heyecanlandım ki.neyse diyerek yusufa selam verdim ve neden bizim kapının önünde olduğunu sordum.oda birlikte yemek yiyelim dicektim sıkılma tek başına diye ama arkadaşın var herhalde dedi. Bende sorun yok 3 müz birlikte yeriz dedim ve restorana doğru ilerledik.
----
BU BÖLÜMDE BU ŞEKİLDEE SONRAKİ BÖLÜMÜ BU AKŞAM ATMAYI DÜSÜNÜYORUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Akşamı
Teen Fictionbir yaz akşamı olan karşılaşma hayatımı nasıl etkileyebilir di ki?