25 | FİNAL

2.3K 177 59
                                    

BÖLÜM ŞARKISI: SENİ GÖRDÜĞÜM AN - SELİN&CANOZAN

BU KİTAP İÇİN SON KEZ BEN GELDİM :')

FİNAL YAZMAK BENİM İÇİN HER ZAMAN ZOR OLACAK, BUNU ÇOK İYİ BİLİYORUM ARTIK. VEDA EDEMİYORUM, SEVDİĞİM HİÇBİR ŞEYE VEDA ETMEYİ BAŞARAMIYORUM.

BU GÜZEL YOLCULUKTA BENİMLE BERABER OLDUĞUNUZ, DESTEKLERİNİZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER. SİZLERLE BU YOLU YÜRÜDÜĞÜM İÇİN ÇOK MUTLUYUM. İYİ Kİ SİZ ♥

KANLI BAŞLANGIÇLAR SERİSİNİN BİR KİTABINA DAHA VEDA EDİYORUZ, DİĞER KİTAPLARIMA DA BEKLERİM ♥♥

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM ♥

KENDİNİZE İYİ BAKIN, ÇOK İYİ OLUN, SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM, ALLAH'A EMANETSİNİZ ♥

KENDİNİZE İYİ BAKIN, ÇOK İYİ OLUN, SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM, ALLAH'A EMANETSİNİZ ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

▬▬▬

Üstünde hissettiği baskıdan bayılacak gibi hissediyordu Özge. Tüm konak sakinleri bir bir balkonlara, avluya çıkmıştı. Ürpertici bir sessizlik rüzgâr gibi hafif hafif esiyordu aralarında. Ona bakan gözlerin şaşkınlıktan büyüdüğüne şahit oluyordu. İşte şimdi sınırda yürüyordu, korku canını almak isteyen bir düşman gibiydi, kırmak için an kolluyordu gururunu.

"Devran..." dedi yaşlı kadın diline nakşolmuş ağır şiveli (ağızlı) sesiyle. "Senin dilin ne söyler, oğlum?"

"Özge," diyerek onu işaret eden adama kaydırdı bakışlarını. Dörtnala koşan yüreği ona bakarken biraz sakinledi. "Eşim."

"Ne saçmalıyorsun sen, Devran?" Sertçe soran erkek sesiyle bakışları merdivenlere yöneldi. Yaşlılığı sebebiyle ağır ağır merdivenlerden inen adam şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı.

"Evlendik, baba."

"Hamile misin?" diye sordu az önce adının Asmin olduğunu öğrendiği kız, dehşetle Özge'ye bakarken.

"Ne?" derken şaşkınlıktan ani bir tepki patlak vermiş oldu. "Hayır!"

"O zaman niye?" diye yeni bir soru sordu genç kız şaşkınlıkla. "Niye ailen ölmüş gibi evlendin, abi?"

Yutkunamadı Özge. Kırılmış bir sesti işittiği. Kızın acısını sinesinde hissetti. Gözleri dolmuş, dehşet içinde abisine bakıyordu. Yok sayılmış olmak kalbini kırmıştı belli ki.

"Öyle olması gerekti, abiciğim."

"Gülsüm, Devran'ın odasını hazırla." Diye seslenen yaşlı kadına şaşkınlıkla bakakaldı Özge. "Dini nikahınız kıyıldı mı?"

Hayretle dudakları aralandı Özge'nin. Böyle bir tepki de soru da beklemiyordu açıkçası.

"Evet, anne."

Aşka Sürgün [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin