Ráno jsem se vzbudila vedle nejhezčího muže.
Přespal u mě protože začalo pršet.
Péťa ještě spal tak jsem šla udělat palačinky.
Namazala jsem je s nutelou a dala je na talíř.
Talíř jsem položila na snídaňový stolek k tomu ještě kávu a ovoce.Snídaňový stolek jsem vzala a šla do pokoje kde spal Petr.
"Péťo vstáváme" prohrábla jsem mu vlasy a snídaňový stolek položila vedle něj.
"Ještě ne"
"Něco pro tebe mám"
"Co" promnul si oči.
"No kdyby jsi otevřel oči a koukl se vedle sebe tak budeš vědět co"
Kouknul se vedle sebe a na tváři se mu rozzářil úsměv.
"Ty jsi zlatá" koukl se na mě.
Jen jsem se zaculila a došla si pro svoje palačinky a sedla si vedle něj."Asi se k tobě nastěhuju ty palačinky jsou výborný" políbil me na čelo.
"Tak to děkuju" usmála jsem se.
Vzala jsem si z nabíječky mobil a prohlédla si zprávy.
Volalo mi nějaký číslo už 30krát teď jsem zavolala zpět."Dobrý den Cittová u telefonu"
"Dobrý den nemocnice Brno (adresa)"
"Stalo se něco?"
"Vaše kamarádka a spolubydlící Sabina měla včera vážnou nehodu a potřebujeme aby jste se dostavila"
"Dobře dnes ve 3 se dostavim"
"Nashledanou"Telefon jsem položila na noční stolek a oči se mi naplnili slzami.
"Co se děje princezno" pohladil me po zádech Petr.
"Sabina je v nemocnici"
"Jedu s tebou"
"Nemusíš"
"Ale chci" dal mi pusu do vlasů a vzal nádobí a odnesl ho do dřezu.14:25
Petr nám zavolal taxi jelikož já řídit nechci protože každých 5 minut brečím a Petr nemá řidičák.
Co když se něco stane?
Co když to nezvládne?
Nad tim přemýšlet nesmím.
Chytla jsem ze stresu Petra za ruku a hlavu si oprela o jeho rameno.
Jednou rukou mě hladil ve vlasech a druhou rukou držel tu mou.Když jsme dojeli na místo tak Petr zaplatil a šli jsme do nemocnice.
Na recepci jsme se nahlásili za kým jdeme a kdo jsme.
Paní na recepci na nás chvíli divně koukala teda spis na mě na Petra koukala krásně a usmívala se.
Řekla nám číslo pokoje a my rychle šli.
Teda spíš já Petr šel za mnou.
Nebo mám říct dobíhal?Zaťukali jsme na dveře a otevřeli je.
Na posteli ležela Sabina.
"Mari"
"Ano sabi to jsem já a Péťa"
"Že ty s nim chodíš" zasmála se bylo slyšet jak je zničena.
"Nechodím" usmála jsem se.Povídali jsme si asi další hodinu dokud nás nevyhodili s tím že návštěvy už skončili.
Sabina vypadala hrozně byla celá zničená vypadala pomalu jako mrtvola ale zvládne to je silná."Péťo budeš prosím se mnou nechci být sama a hlavně teď" řekla jsem když jsme se objímali před bytovkou ve které jsem se Sabinou bydlela.
"Jasný že jo" políbil mě do vlasů a šli jsme do bytu.Když jsme vešli tak jsem nám uvařilo večeři a koukli na netflix.
Byl tam seriál který měl 4 řady a my na to koukali do večera.
ČTEŠ
Holka z párty
FanfictionCo se stane když nevinná holka se omylem dostane na party a potká tam kluka se kterým se potom začne bavit?? To se dozvíš v tomhle příběhu! Nemá to nikoho urazit jedná se o vymyšlený příběh