Uběhl měsíc co chodím s Petrem.
Poslední týden se chová divně.
Vídáme se hrozně málo ale on říká že je ve studiu,protože pracuje na albu.Momentálně snídám a sama.
Hned co jsem dojedla tak jsem uklidila celý byt poté si sedla na gauč a pustila si seriál.Calinpan: nechceš přijít za náma do studia?
Cittova.m: dobře za hodinu tam budu musím se připravit.
Calinpan: dobře
Cittova.m: a je tam Petr?
Calinpan: ne teď odjelNa zprávu jsem dala zobrazeno a šla se připravit.
Hodila jsem si sprchu a pokusila se nenamočit si vlasy.
Po sprše jsem si sedla k makeup stolku a namalovala se.
Poté si vyžehlila vlasy a vybrala si outfit.Vzala jsem klíčky od auta seběhla schody.
Sedla jsem si na místo řidiče a vyjela od baráku.
Ještě než jsem odjela tak jsem napsala Calinovi že už vyjíždím.Cestou jsem si pouštěla písničky a vždy u Petra mi nálada klesla.
Pouštěla jsem si spíš anglické písničky a zpívala si.Zaparkovala jsem před studiem a jelikož jsem holka Petra tak jsem taky dostala klíče od studia.
Otevřela jsem si dveře a sundala si boty.
Klíče jsem si hodila do kabelky a šla za klukama."Ahoj Caline" objala jsem ho a postupně i kluky.
Byl tam Calin,Marek a Kojo.
Se všemi jsem se pozdravila a sedla si na gauč.
Koukala jak Calin s Markem hráli něco na televizi."Hele zeptej se Petra kde je jestli přijít" řekl Marek.
"Jo dobře" odpověděla jsem.Zavolala jsem Petrovi.
"Ahoj lásko" řekla jsem.
"Ahojky" odpověl.
"Kdepak jsi?"
"Doma"
"A nechceš přijít do studia?"
"Nechceš přijít ke mně?"
"Jo dobře"
"Kdy?"
"Budu u tebe v 18"
"Dobře pa"
"Pa"Mobil jsem odložila a vzhledem k tomu ze bylo 17 a ze studia k Petrovi to autem bylo 15 minut tak mi zbývalo 45 minut.
"Tak co" prolomil ticho Marek.
" je doma a já za ním pojedu" usmála jsem se.Čas uběhl a já jela už Petrem.
U něj doma jsem zaťukala a když mi otevřel Petr bez trika tak jsem koukala s otevřenou pusou.
Vešla jsem dovnitř a sedla si vedle Petra na gauč.
"Hele Mari musím ti něco říct" řekl Petr.
"Poslouchám" odpověděla jsem.
"No víš včera jsem byl na kalbě s Willym(kojo) a stalo se něco co bych nikdy nečekal"
"Pokračuj" šťouchla jsem do něj.
"No willy ma holku a podvedl ji a ta holka na oplátku ho podvedla se mnou""Co se všechno stalo?" Zeptala jsem se.
"Furt mi dávala pusu na tvář a tak ale nevyspal jsem se s ní ale stalo se něco jiného"
"Co se stalo" oči se mi naplnily slzami.
"No byl tam tvůj brácha a viděl mě,přišel za mnou a dal mi tam pěstí,Willy ho zastavil než mě stihl zbít úplně""Já ho zabiju" povzdechla jsem.
"Mari promiň byla to moje chyba" chytil mě za ruku.
"Petře to je dobrý"
"Ne Mari není,doslova by jsi mě měla kopnout do prdele a vyhodit mi věci z okna"
"Asi tě mám moc ráda no"Usmála jsem se na něj a vlepila mu pusu.
Začal mě líbat a přesunul mě k němu na klín.
Chytil mě za boky a dával mi vlasy na stranu z krku.
Pak se přesunul k mýmu krku a vzal mě do ložnice.
Položil mě na postel a byl nademnou.
Furt mě líbal a mi rozepínat košili kterou jsem měla právě na sobě.19:27
Ležela jsem pod peřinou vedle Petra.
Který spokojeně oddychoval.
Jelikož někdo zazvonil rychle jsem si vzala Petrovo dlouhé triko.
Běžela jsem odemknout.
Stála tam nějaká blondýna.
"Je tu Petr?" Zeptala se.
"Vaneso co chceš" stoupl si vedle mě Petr.
"Já se ti chci omluvit za ten včerejšek byla jsem opilá a nevěděla co dělám"
"Jo dobře" kývl hlavou a zabouchl dveře.Den utekl rychle a já se rozhodla přespat u Petra.
Lehla jsem si k němu zády a usínala.
Najednou se na mým boku ocitla ruka.
ČTEŠ
Holka z párty
FanfictionCo se stane když nevinná holka se omylem dostane na party a potká tam kluka se kterým se potom začne bavit?? To se dozvíš v tomhle příběhu! Nemá to nikoho urazit jedná se o vymyšlený příběh