Kıvılcım hem ışığı, hem kapıyı kapatmak için yataktan çıktı. Kapıya kapatacakken aşağıdan gelen cam kırılma sesi ile yerinde dondu.
Korkudan kapıda kalan eli titremeye başladı. Aşağıdan gelen küçük ses ile hızla kapıyı kapatıp kilitledi. Telefonunu eline alıp Ömer'i aradı.
Ö: Efendim Kıvılcım.
Kıvılcım nefes nefese konuşmaya başladı.
K: Ö-ömer
Ö: Ne oldu?
K: Ömer evde biri var.
Ö: Ne?!
K: Aşağıdan cam kırılma sesi geldi, çok korkuyorum.
Ö: Geliyorum ben. Siz nerdesiniz?
K: Odadayız, kapıyı kilitledim.
Ö: Alarm ötmedi mi?
K: H-hayır.
Ö: Korkma iki dakikaya ordayım, telefonu kapatma.Ömer aynı sitede arkadaşının boş evinde kalıyordu, sırf onlara yakın olabilmek için. Koşarak evden çıkıp evinin yanına geldiğinde etrafa baktı. Kimse yoktu. Ömer hala telefonda olan Kıvılcım'a seslendi.
Ö: Geldim, eve giriyorum.
Yedek anahtarı ile kapıyı açıp içeri girdi. Evden çıkmadan silahını da almıştı ne olur ne olmaz diye. Silahını çıkarıp salona doğru yürüdü. Işığı yaktı, oradan mutfağa geçti, kimseyi göremeyince yukarı çıktı oranın da temiz olduğunu görünce alt kata indi tüm pencere ve kapıları yokladı hiç bir iz yoktu. Tekrar yukarı çıktı salona tekrar göz gezdirip yukarı çıkacakken merdiven yanında gördüğü ile şaşkına döndü.
Ömer silahını beline taktıktan sonra, yukarı çıkıp Kıvılcım'ların odasına doğru yürüdü. Hafifçe kapıyı çaldı.
Ö: Kıvılcım benim.
Kapı anında açıldı ve Kıvılcım gözyaşları içinde hemen ona sarıldı.
K: Ömer.
Ömer aniden gelen sarılma ile ilk şaşırsa da sonra kendisini toparladı, ellerini onun beline sarıp okşadı.
Ö: Şşt sakin. Korkulacak bir şey yok. Geçti.
Kıvılcım Ömer'den ayrılıp konuşmaya devam etti.
K: Ama duydum Ömer biri vardı aşağıda.
Ömer onun gözyaşlarını sildi.
Ö: Biri var zaten ama zararsız.
Kıvılcım anlamayarak ona baktı.
K: Nasıl?
Ö: Gel.İkisi alt kata indiler ve Ömer ona merdivenin yanını gösterdi.
K: B-bu?
Kırık bir vazo ve yanında bir kedi duruyordu.
Ö: Sen alarmı çalıştırmadan içerde olması lazım, çünkü açık bir yer yoktu.
K: Ela
Ömer yüzündeki sırıtmayı gizleyemedi.
Ö: Yani benim de aklıma ilk o geldi.
K: İnanamıyorum ya, demek bu yüzden alt kata inmişti. Bu sefer gerçekten cezayı hak etti.
Ö: Yapma, çocuk o daha.
K: Kalbime indiriyordu ama Ömer, hala ellerim titriyor.Ömer elini onun beline koyup koltuğa oturttu.
Ö: Otur şöyle.
Kendisi mutfağa geçti ve 1 dakika sonra döndü. Elindeki su bardağını Kıvılcım'a uzatıp, kedinin yanına gitti. Kafasını okşayıp kaldırınca boynundaki tasmayı gördü.
Ö: Tasması var. Herhalde siteden birinin kedisi.
K: Off kim bilir kaç saattir bu evde ve ben fark etmemişim. İnsanlar arıyorlardır şimdi.
Ö: Ben site görevlisini arayıp haber vereyim, gelip alsınlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçim
Romanceİnsanlar kaderleri yüzünden değil, Yanlış Seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.