Prolog

79 6 3
                                    

Ljudi sanjaju o savršenom životu. Žele imati puno novca, prekrasnu kuću, lijepo dvorište, skupe stvari, dobre poslove, luksuzne odmore i tako u nedogled. Rijetki su oni kojima se te želje ispune. Puno je onih koji zadnjim snagama preživljavaju dan. Najgora su razmažena derišta kojima su mama i tata bezobrazno bogati ljudi koji moraju svojem sinčiću ili kćerkici ispuniti svaku želju. Što skuplje, to bolje. Djeca sa siromašnim roditeljima i obitelji koji žele uspjeti u životu i u školi daju sve od sebe i u većini slučaja oni su najbolji učenici generacije i održavaju one govore o budućnosti, ali tijekom cijelog školovanja oni su na dnu društvene ljestvice i naziva ih se štreberi. Ljudi se druže s njima samo kad trebaju prepisati zadaću. Među popularnima su loši dečki i razredne barbike. Većina loših dečki su sportaši, a većina barbiki su razredne drolje ili tatine princeze koje trepnu okicama i tatica im kupuje novi auto jer je ovaj kojeg imaju sad star 2 tjedna. Da, totalno prestaro za njih. Nakon svih ovih tipova ovdje su solidni učenici, ne previše bogati i srednje popularnosti. Žive normalno svoj život i druže se s ljudima njihove razine. Hmmm... u ovim skupinama ljudi nigdje nisam spomenula sebe. Pa... ja sam buntovnica koja ne pripadam ni u jednu skupinu. Mrzim sport, droljice mi idu na živce toliko da bih pokupila svaku iz cijelog svijeta i lansirala je na Mjesec. Štreberi govore o "pametnim" stvarima, a sve što ja čujem je: "Bla, bla, bla...Dolazi profesor." Na njihova pitanja odgovaram sa "Aha." ili "Da, znam to." Iako zapravo nemam pojma o čemu govore. Ajmo reči da se družim sa ljudima srednje popularnosti, ali to su samo dvije djevojke. Aria i Vanessa, moje najbolje prijateljice. Znamo se od djetinjstva i skupa smo odrasle. One su moje jedine prijateljice i stvarbo mi je drago da su u mojem životu i da ja sam Rosie. Vanessa ima dečka Dylana, Aria je nedavno prekinula vezu s Niallom. Meni netreba neki glupi muškarac da me iskoristi i odbaci. Ne želim biti povrijeđena, to si nikada neću dopustiti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ovo je prolog moje nove priče, ako vam se sviđa ostavite vote/komentar puuuno bi mi značilo i čujemo see ♡♥♡

Fix a heartWhere stories live. Discover now