"Rosie, nije vrijedan toga. Ne trebaš to raditi za mene samo pusti." Aria me već stoti put odgovara od ideje da se osvetimo gadu od Nialla.
"Bože, Aria on te prevario to zaslužuje gadnu osvetu! Ne možeš samo tako prijeći preko svega!" Derem se na nju jer ne shvaća da odvratan, ljigavi idiot treba biti kažnjen! Nitko, ali nitko na ovome svijetu neće proći nekažnjeno ako učini nešto meni ili mojim najboljim prijateljicama.
"Samo se bojim. Rosie ne želim da me uhvati." Priznaje. U meni sve kipi od ljutnje. Mislim da ću eksplodirati!
"Neće te uhvatiti. Ne vjeruješ mi? Znaš da uvijek izađem kao pobjednica. Aria varao te tri mjeseca! Svi oko tebe su to znali! Samo su šutjeli i lažno se smješkali kao da je sve u redu! Sve se odvijalo ispred tvojih očiju, ali od ljubavi nisi shvatila ništa. Bila si obmanuta i slijepa, sve je to iskoristio i sada slijedi osveta." U jednom dahu sam sve izgovorila.
"Sada shvaćam zašto ne želiš nikog u svojem životu i zašto si uvijek hladna. Živiš za osvetu. Nije li tako? Tebe usrećuje tuđa tuga i patnja! Želiš da je sve po tvome i uništavaš sve na svojem putu. Nije te btiga za osjećaje, ostavljaš hladnoću i slomljena srca. Rosie, znaš što? Ja Nialla još uvijek volim. Nikad nisam ni prestala! Ne bih mu to mogla učiniti. Ti ostani cijeli svoj život sama. Živjet ćeš sama bez ljubavi!" Ostala sam bez riječi sve što mi je sad sasula u lice je istina, ali to je moj život i nema se prava miješati.
"Da? Aria ti si glupača! Misliš da te Niall voli? Gad te iskoristio za svoje potrebe i bacio. Ti se se zaljubila, patiš za njim, ali sve što ćeš ikada dobiti je slomljeno srce! Htjela sam ti pomoći, ali sada se utapaj u suzama i pati za njim! Jer znaš što? Tvoj dragi te tri mjeseca varao s Vanessom, a ti glupača si slinila ko pas za njim!" Ups, mislim da sam pretjerala. Pogledala me tužnim očima, spustila glavu i otrčala niz hodnik plačući. Moram to ispraviti jer ne smijem izgubiti i Ariu.
"Oprosti, Aria! Stani! Nisi to trebala tako saznati!" Uspjela sam ju dostići i zaustaviti.
"Ti si cijelo vrijeme znala?! Rosie, kvragu sve si znala i nisi mi rekla?! Tko si ti?! Tko je Vanessa?! Gdje su moje najbolje prijateljice s kojima sam odrasla i igrala se čajanka u vrtu svoje majke?! Izgubila si me Rosie! Izgubila si moje jebeno povjerenje koje sam prema tebi gradila godinama! Znači Vanessa je ta kučka? Moja najbolja prijateljica koja mi je govorila sve najgore o njemu samo kako bih ga ja ostavila jer se željela baciti na njega prvom prilikom! Što smo to postale Rosie? Više vas ne prepoznajem! Vanessa laže i manipulira ljudima. Ti nemaš osjećaje, hladno se ponašaš, ne razgovaraš o životu s istom srećom u glasu i žarom u očima, nije te briga hoćeš li sutra umrijeti ili ostati živa... je li to zbog njega?" Nešto me presjeklo u grudima, usta su mi se osušila i srce mi je puklo. Ponovno nakon dvije godine. Ostala sam šutjeti, nisam poznavala dar govora u tom trenutku. On? Ne opet.
"Rosie, je li Harry kriv?" Njegovo ime. HARRY... Čovjek zbog kojeg sam uništila sebe i postala ovakva ja.
"Ne spominji ime tog jebenog gada više nikada! Bolje se pobrini za svoj život i otiđi kleknuti ispred Nialla kao što si to radila uvijek. To je jedino što znaš moliti za oprost, iako ništa nisi skrivila. Plači glupačo i sve mu oprosti! Trči za njim!" Bijesno sam se derala na nju, a ona je neprestano plakala i nije izgovorila ni jednu jedinu riječ. Ostala je stajati na sred hodnika sama i uplakana. Krenula sam dalje od nje i spazila sam u kutu Vanessu. Nisam ju ni htjela bolje pogledati, gadila mi se. Zaslužila je sve najgore, ali na njenom licu sijao je osmijeh. To je bila kap koja je prelila čašu. Potrčala sam do kučke.
"Usuđuješ se pojaviti pred Arinim očima?! Kako te nije sram? Odvratna si! Pogledaj što si napravila osobi koja bi za tebe dala i život kao i ja. Mislile smo da si nam prijateljica, sestra!" Divljala sam jer se moj život u zadnje tri godine pretvorio u rasulo.
"Vjeruj mi, Rosie zaslužila je ona i puno gore stvari." Samo je slegnula ramenima i još se jače nasmijala.
"Zašto, Vanessa? Što sam ti ja učinila da sam zaslužila i gore?" Odjednom je upitala Aria.
"Nemoj se praviti nevinašce, Aria. Samo sam ti vratila istom mjerom. Ti si meni uzela život, sad sam ja tvoj." Kratko je rekla. Okej, sad sam ja zbunjena totalno. Znam te cure cijeli život.
"Kučko, spavala si s Dylanom." Izgubila je živce i počela je trčati do Arie. Ošamarila ju je i bacila na pod. Jadna Aria se pokušala obraniti i razbila je Vanessi nos. Krv je tekla po podu, a one cijele krvave. Krenula sam ih razdvojiti, ali došao je ravnatelj. Sada smo u gadnoj nevolji.
"Evans, Smith, Arthur u moj ured odmah!" Ravnatelj se derao, a mi smo se ustale brzinom munje. Kako je počelo ovo će biti dug dan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evo prvi dio. Nema Harrya, ali s vremenom i on će se pojaviti. Tada počinje prava radnja. Ostavite vote / komentar i čujemo se! :*Volim vas ♡♡♥
YOU ARE READING
Fix a heart
RomanceBaby, I just ran out of band-aids I don't even know where to start 'Cause you can bandage the damage You never really can fix a heart.