Get lost!

35 2 0
                                    

"Makni se od mene! " Zavrištala sam i snažno ga gurnula natrag. Napravio je samo korak jer ipak ja sam preslaba za njega. Lik provodi život u teretani. Glupačo ti misliš o njegovom tijelu, a gad te prisilno poljubio. Javio se moj unutarnji glas. Jebeni Harry Styles me poljubio. Ne psuj! Začepi više, ja mogu raditi što hoću! Sad izgledam kao totalna luđakinja. U sebi se svađam s Unutarnjim vođom. Da glupim glasom koji mi neda mira.

"Da me više nisi taknuo, kretenu! " Tek sam sada shvatila da Gad i ja stojimo i gledamo se kao budale. Ne znam zašto je to napravio, ali možda nikad neću moći priznati na glas da negdje duboko zakopano u mom srcu, jedan sitni komadadić je osjetio leptiriće i ponovno je živnuo kao prije. Glavni dio mene je izgubio osjećaje onog dana kad me je on ostavio. Dan kada je rekao da me nikad u životu nije vidio.

"Zašto si se vratio?! Želiš ponovno uništiti moju sreću?! Gubi se iz mog života zauvijek ne želim čuti za tebe! Otiđi kao i onog dana! Reci da ne znaš tko sam i da me nikada nisi vidio u životu. Znaš što jedino neće biti isto? " Malo sam zašutjela i uzela zraka. Suze su se same skupljale, pogazila sam ponos i pustila sam ih neka idu. Postala sam slaba, a proklinjala sam suze i slabost. Uvijek sam se držala jaka i hladna. Uspjevalo mi je sve do danas. Plakala sam pred čovjekom koji me napravio hladnom i drskom. Čovjek koji je uzrok svake moje patnje i boli.

" Kad odeš neće mi biti žao kao prije. Nećeš me uništiti jer ovdje stoji djevojka koju si ti napravio bezosjećajnom kujom! Slomio srce i oduzeo ljubav. Najgluplja stvar je to što sam ti vjerovala." Sasula sam mu sve u lice. Samo je šutio, naravno obični gad!

"Ro, dopusti mi da ti objasnim." Približio se i pokušao mi uhvatiti ruku, refleksno sam se odmaknula.

"Ne zovi me Ro, više nikad! Moje ime je Rose." Drsko sam ga opomenula.

"Ja sam sve shvatila dobro,ništa mi ne trebaš objašnjavati. Ne postojiš za mene i nemoj da ti moram ponavljati opet! Gubi se iz mojeg života zauvijek! " Vrištala sam i otrčala van iz kupaonice.

Nisam to željela, a u meni je sve umiralo.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
STVARNO pokušavam češće pisati nastavke, ali ne stižem uopće. Sviđa li vam se uopće priča? Da nastavim pisati? Ostavljajte komentare, to mi puno znači. Znači vote/kom i čujemo se.

Volim vass ❤❤

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 09, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Fix a heartOnde histórias criam vida. Descubra agora